nu har jag fixat endurohjul till husan, måste bara fixa så jag får på framhjulet med motardskiva och bromsok. Sen får det fan ta å frysa på!
Blir nog lite halvtajt att få på dem bromsarna.
äh allt går bara man vill!
Synd att dom inte funkar,fungerar endast rakt fram.
nu har jag fixat endurohjul till husan, måste bara fixa så jag får på framhjulet med motardskiva och bromsok. Sen får det fan ta å frysa på!
Tackar MCR. Får se om det blir aktuellt på 650:n. Lutar väldans åt att en 570 hamnar i garaget inom kort, men då kommer ditt tips väl till pass.
Som jag skrivit innan så har inte finndubb särskilt mycket att komma med mot egenskruvat eller koldkutters. Du får mycket mer metall i isen och med bättre utstick.
Att tänka på med koldkutters är att använda tillräckligt många och den längsta varianten. Annars känns det halt och svajigt. Som sagt kolla med frank han har koll.
Det är väl iofs svårt att säga från att titta på en video men jag tycker inte det ser ut som att framhjulet kanar nånting? När man får ett framhjulssläpp så viker sig styret inåt i kurvan, iaf om man har tänkt försöka rädda det
Det kan vara lite lurigt med att känna grepp när man kör på is eftersom man inte går ikull direkt när däcken börjar vandra över underlaget så som på asfalt, man kan behöva få det att glida lite innan man kan ta ut allt av greppet som däcket ger. Med andra ord man vet inte riktigt hur mycket grepp man har innan man kört omkull
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|