Frolic
Jag kan allt...Bara du lär mig!
Bor i Viksjö men har biken i Kungsängen. Men ni kanske inte vill ha en gammal tant med er på körningarna? (njelger kan gå i god för mig!
Jag tycker det skulle vara kul med en till gammal tant
Bor i Viksjö men har biken i Kungsängen. Men ni kanske inte vill ha en gammal tant med er på körningarna? (njelger kan gå i god för mig!
Häng gärna på så har jag någon att åka hem med.
Bor i Brunna
//Dafe
OK, GuzziCenter (Veddesta) på Tisdag
Köra eller bara träffas?
Vilken tid ?
Jag tycker det skulle vara kul med en till gammal tant
Lugna sig nu!! Värsterortsgängets location är Majas Grill!! Kom dit om du är intresserad! Varmt välkommen är du till nästa tisadg
skiljer säkert 30 år mellan oss!
Håller inte med - antingen är det stunt i Lunda eller cross på Barkarby, så just tisdagkvällar funkar inte för mig i alla fall. Alla andra veckodagar är bättre, även om onsdagar brukar vara lite åka på Barkarby eller med något glatt gäng.
Nja, Guzzicenter passa nog bättre de som bor nära Jackan. Majas känns helt fel.
Så långt emellan är det ju inte, Du gillar väl att åka hoj
Känns ju trevligare om man kan ta en kopp kaffe och bubbla lite skit innan vi pyser iväg.
Så långt emellan är det ju inte, Du gillar väl att åka hoj
Känns ju trevligare om man kan ta en kopp kaffe och bubbla lite skit innan vi pyser iväg.
Jo det är åt fel håll. Fika kan man väl göra efteråt.
Eftersom det står Järfälla/Skälby på trådnamnet så förväntade jag mig att man skulle träffas i närheten innan man drog antagligen nörrut mot nåt schysst fikaställe, typ sigtuna eller vaxholm.
"Mr Happy"
Ja allt är väl relativ Dags för min tablet.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |