Jasså, du tror det? Intressant teori. Nu tror, observera att jag skriver tror då, att jag inte är ett dugg psyksvag och har jag inte hamnat på psyket än så lär jag nog inte göra det senare i mitt liv heller.
Varför ska jag ändra mig och mina åsikter för någon annan stör sig på mig?? Finns inte en enda anledning.
Jag får många dryga och ibland elaka svar på mina inlägg men jag får minst lika många PM av människor som uppskattar att jag vågar hugga emot "allvetarna" här på sporthoj som gärna och ofta trycker ner andra för att de sitter på en annan åsikt. Såna PM värmer (passar på att tacka Er därute..) och gör mig glad. Så hugg på bara.... Vad skulle det vara för disskussions forum om alla satt och dunkade varandra i ryggen med ett: "jag håller med dig grabben, så tycker jag också."??? Löjligt, man diskuterar för att man tycker olika. Klarar man inte av det ska man inte gå in i nån diskussion. Man kan ventiliera sin egen åsikt, kanske ibland hoppas på att man väckt en annorlunda och ny tanke hos iaf någon. Men man kan aldrig tvinga på någon annan att tycka som just JAG eller som just DU...