Underbart, så där har jag alltid hållit på, så fort man är klar med modifieringarna på en hoj så hittar man ett nytt projekt.Tänk att du köpte en t700 för att du inte kände du hade råd med hojen du ville ha, 890 adventure R...sen när du kört en säsong på T700 och tyckte fan vad trist denna var så tänkte du köpa en sporthoj....men så tittade du lite för mycket på supermofools utan att inse att du är nästan 50....gubbe på motard är inte cool längre så vid service råkade du provköra en 701enduro och wow vilken hoj. Men den där 890 adr var fortfarande kvar där i minnet och så kände jag att vad tusan visst är jag värd en 890adr jag som jobbar o sliter så. Så jag provade lite olika 1290sar, 890adv, men just 890advr fanns inte så jag tänkte alla älskar den....så jag köpte den okörd....dålig ide..så efter 270km kände jag detta går inte, jag står inte ut. Så jag sålde den och köpte ytterligare 701enduro...min tredje hoj på mindre än 10månader...och 5e på 24...
Hade aldrig gått utan covid, den har pressat upp begpriserna så jag har kört i stort sett väldigt billigt.
Man lever bara en gång och ingen minns en fegis.