Jag missade också första...
En riktigt militär-"stajl" förättare (eller vad fan de nu kallas) pekade med hela handen och såg sur ut, tror alla blev lite skrajja redan vid presentationen!
Jag hade lärt in mig en teknik där jag för att "sejfa" sket i att bromsa med bakbromsen (hade bra koll på frammen). Dock missade jag på uppkörningen att "fejka" detta (nervositet), jag glömde alltså att ens sätta foten på bromsen! Fuck va korkat särskillt när jag nästan "nejlade" resten...
Edit: Glömde nästan en detalj i detta
Han var faktiskt ganska shyst för när det var dags för inbromsningarna så fick jag köra 50 bromsningen, då han frågade:
han - "hur tyckte du det där gick"
jag - "hyfsat, kanske kunde tryckt till lite hårdare"
han - "okej, kör 70 och den här gången så bromsar du så som tillverkaren menat att man skall bromsa med cykeln"....
jag - "okej" (tankebubbla: vad fan menar han med det????.. öööhhhh.. äh han bara trixar, jag kör på!)
Men ingen annan som körde upp den dagen gick heller vidare till trafiken och med tanke på hur de körde så var jag inte sämst i allafall!
Andra uppkörningen kunde vilket jon som helst ha klarat sig tror jag, världens snällaste och trevligaste förättare, men eftersom jag denna gång inte missade något nämnvärt så hade det troligen inte haft någon betydelse.
Men underskatta inte vikten av första intrycket av förättaren eftersom det lätt påverkar nervositeten och den i sin tur påverkar din körning!