blom skrev:jag ska vara full hela påsken tänkte jag
Jag kan hjäpa till nån dag
blom skrev:jag ska vara full hela påsken tänkte jag
ja det vore trevligtNoicE skrev:Jag kan hjäpa till nån dag
TERMINATOR skrev:det va inte riktigt vad den här tråden skulle fylla för mening
Allvarligt. Vad hade du trott den skulle "fylla för mening" då???TERMINATOR skrev:det va inte riktigt vad den här tråden skulle fylla för mening
i den här tråden kan man skriva in saker som man ska göra så andra ser och kanske vill följa med på, hur svår kan det va??Supermoto skrev:Allvarligt. Vad hade du trott den skulle "fylla för mening" då???
håller med.. men jag ska ialf vara full hela påsken och anton har sagt att han ska hjälpa mig någon dagMattias650 skrev:På Sporthoj.com spårar alla trådar ut efter ca 4 inlägg. Så är det bara...
Då kan ni passa på att vara det på isen där vi ska hållas då. Talade just med skullfucker och han lovade, hör och häpna, att vi ska åka massor till påsk om isen finns kvar. Bra va kycklo ??blom skrev:håller med.. men jag ska ialf vara full hela påsken och anton har sagt att han ska hjälpa mig någon dag
ja om du kör ut mig och hem migSupermoto skrev:Då kan ni passa på att vara det på isen där vi ska hållas då. Talade just med skullfucker och han lovade, hör och häpna, att vi ska åka massor till påsk om isen finns kvar. Bra va kycklo ??
ALLTSÅ: JAG SKA ÅKA IS I PÅSK OM ISEN FINNS KVAR! NÅN SOM VILL BLI MED??
HEHEblom skrev:ja om du kör ut mig och hem mig
jaja lugnt.. jag tar med mig några vinareSupermoto skrev:HEHE
Du kan få ligga bland hojar och soppadunkar och skinnställ och grejer bak i bussen
JAG SKA: SKJUTSA BOLIBLOMPA BAK I BUSSEN...
Supermoto skrev:ALLTSÅ: JAG SKA ÅKA IS I PÅSK OM ISEN FINNS KVAR! NÅN SOM VILL BLI MED??
Jag vill med om det finns vettigt med is.Supermoto skrev:Då kan ni passa på att vara det på isen där vi ska hållas då. Talade just med skullfucker och han lovade, hör och häpna, att vi ska åka massor till påsk om isen finns kvar. Bra va kycklo ??
ALLTSÅ: JAG SKA ÅKA IS I PÅSK OM ISEN FINNS KVAR! NÅN SOM VILL BLI MED??
Den som har lever får se. Men troligast känns norra hjälmaren där du och swedie var förra året. Eller i din lilla fina vik kanske. Nära till inomhusvärme och annat mys ??!NoicE skrev:Var ska ni køra
Det är väl inte viktigt på annat sätt än att han inte åkt en meter den här säsongen ännu. DU t.ex har ju kört nånstans i trakterna av 460% mer än mig...Kyckling skrev:Jag vill med om det finns vettigt med is.
Men varför var det så viktigt att Mudstucker lovade det? Törs du inte åka själv? Behöver du någon att hålla i handen?
Hopps isen finns kvar bara, ska ju komma massa skit från Afrika nu i veckan säger de.
Supermoto skrev:Den som har lever får se. Men troligast känns norra hjälmaren där du och swedie var förra året. Eller i din lilla fina vik kanske. Nära till inomhusvärme och annat mys ??!
Jag åker helst där det är massa folk. Roligare så. Men vi kan väl ha stugan som reserv kanske...NoicE skrev:Ok, najs
Vi kan gott vara hos mig om farsan är piano på det med
Då kan man ju grilla lite osv, värme är det dessvärre inte...
Japp, förbi Glanshammar och till Lillkyrkablom skrev:är det ute vid glanshammar typ. där jag och tengil var?
vilken dag?Supermoto skrev:Jag åker helst där det är massa folk. Roligare så. Men vi kan väl ha stugan som reserv kanske...
Japp, förbi Glanshammar och till Lillkyrka
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |