Jag Ska göra tråden

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Supermoto skrev:
Jag åker helst där det är massa folk. Roligare så. Men vi kan väl ha stugan som reserv kanske... :tummenupp

Jo där ute har moster och hennes gubbe stuga, ute på øn där :)
men om man kan få sig en frakt av hojen så :tungan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
NoicE skrev:
Jo där ute har moster och hennes gubbe stuga, ute på øn där :)
men om man kan få sig en frakt av hojen så :tungan
Det löser vi såklart :tummenupp :banana

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
JAG SKA ge mig ner i lokalen idag igen för en returmatch med däckjärnen exakt NU :crash

Nån som är sugen på att bidra med lite sällskap??

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
JAG SKA ge mig ner i lokalen idag igen för en returmatch med däckjärnen exakt NU :crash

Nån som är sugen på att bidra med lite sällskap??
ja om du gör samma sak som igår så kommer jag ju lätt :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såklart gick det bättre :fakta

Nu handlade det ju om ett fint och snällt slicks så det var borta på fem minuter. Sen hade jag ju såklart glömt pumpen så jag fick åka till macken och sen var det så sent så jag lagade punkan hemma i köket istället. Idag ska bakhjulet göras helt klart (hoppas jag). Imorron blir det mer meck med montering av 17" för på söndag drar jag till Motala och kör i hallen där (Ejdehage, Stambeck och Huvell skulle tydligen komma oxå så jag får väl visa grabbarna lite trix) :banana :yoparty

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Såklart gick det bättre :fakta

Nu handlade det ju om ett fint och snällt slicks så det var borta på fem minuter. Sen hade jag ju såklart glömt pumpen så jag fick åka till macken och sen var det så sent så jag lagade punkan hemma i köket istället. Idag ska bakhjulet göras helt klart (hoppas jag). Imorron blir det mer meck med montering av 17" för på söndag drar jag till Motala och kör i hallen där (Ejdehage, Stambeck och Huvell skulle tydligen komma oxå så jag får väl visa grabbarna lite trix) :banana :yoparty
motala.. berätta mer... fort.. det är nybygt va?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
motala.. berätta mer... fort.. det är nybygt va?
Vet inte ens var i Motala det ligger. Ska tydligen vara lite större än hallen i södertälje. Det är allt jag vet.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Vet inte ens var i Motala det ligger. Ska tydligen vara lite större än hallen i södertälje. Det är allt jag vet.
ok för när jag var nerer i jkp senast så skulle ikon och några cross åkare till motala och köra inne på en ny staiumcross bana.. fan vad dom sattsar där :tummenupp

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
blom skrev:
ok för när jag var nerer i jkp senast så skulle ikon och några cross åkare till motala och köra inne på en ny staiumcross bana.. fan vad dom sattsar där :tummenupp

Det kanske är där man ska bo :hihi
nää det går inte, dom pratar helt jävligt där :gnissla

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Jag ska nog köra hoj på lördag om det är bra väder, någon som vill med?

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag ska nog fan vara bakis på lördag.. men du kan få skjutsa mig erik så kan jag göra det med dig någon gång kanske hehe fan vilken syn.. jag bak på eriks hoj :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
jag ska nog fan vara bakis på lördag.. men du kan få skjutsa mig erik så kan jag göra det med dig någon gång kanske hehe fan vilken syn.. jag bak på eriks hoj :)

Jag skjutsade Ron från din gamla lägenhet till parkeringen en gång, det var första och sista gången jag skjutsade någon i den storleken. Kändes som framhjulet var väldigt lätt...

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Jag skjutsade Ron från din gamla lägenhet till parkeringen en gång, det var första och sista gången jag skjutsade någon i den storleken. Kändes som framhjulet var väldigt lätt...
nu kan du inte jämnföra mig med ron.. riktigt

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...