Supermoto skrev:Jag åker helst där det är massa folk. Roligare så. Men vi kan väl ha stugan som reserv kanske...
Jo där ute har moster och hennes gubbe stuga, ute på øn där
men om man kan få sig en frakt av hojen så
Supermoto skrev:Jag åker helst där det är massa folk. Roligare så. Men vi kan väl ha stugan som reserv kanske...
ja om du gör samma sak som igår så kommer jag ju lättSupermoto skrev:JAG SKA ge mig ner i lokalen idag igen för en returmatch med däckjärnen exakt NU
Nån som är sugen på att bidra med lite sällskap??
Supermoto skrev:JAG SKA ge mig ner i lokalen idag igen för en returmatch med däckjärnen exakt NU
Nån som är sugen på att bidra med lite sällskap??
motala.. berätta mer... fort.. det är nybygt va?Supermoto skrev:Såklart gick det bättre
Nu handlade det ju om ett fint och snällt slicks så det var borta på fem minuter. Sen hade jag ju såklart glömt pumpen så jag fick åka till macken och sen var det så sent så jag lagade punkan hemma i köket istället. Idag ska bakhjulet göras helt klart (hoppas jag). Imorron blir det mer meck med montering av 17" för på söndag drar jag till Motala och kör i hallen där (Ejdehage, Stambeck och Huvell skulle tydligen komma oxå så jag får väl visa grabbarna lite trix)
Vet inte ens var i Motala det ligger. Ska tydligen vara lite större än hallen i södertälje. Det är allt jag vet.blom skrev:motala.. berätta mer... fort.. det är nybygt va?
ok för när jag var nerer i jkp senast så skulle ikon och några cross åkare till motala och köra inne på en ny staiumcross bana.. fan vad dom sattsar därSupermoto skrev:Vet inte ens var i Motala det ligger. Ska tydligen vara lite större än hallen i södertälje. Det är allt jag vet.
blom skrev:ok för när jag var nerer i jkp senast så skulle ikon och några cross åkare till motala och köra inne på en ny staiumcross bana.. fan vad dom sattsar där
blom skrev:för det gör dom inte i norge eller
ja det var det ju oxåNoicE skrev:Det var ju det som skulle vara roligt
blom skrev:jag ska nog fan vara bakis på lördag.. men du kan få skjutsa mig erik så kan jag göra det med dig någon gång kanske hehe fan vilken syn.. jag bak på eriks hoj
nu kan du inte jämnföra mig med ron.. riktigterik skrev:Jag skjutsade Ron från din gamla lägenhet till parkeringen en gång, det var första och sista gången jag skjutsade någon i den storleken. Kändes som framhjulet var väldigt lätt...
blom skrev:nu kan du inte jämnföra mig med ron.. riktigt
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |