blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
spelar ingen roll erik jag vill ialf vara snäll och köra digerik skrev:Ok, kanske inte riktigt men ändå...
spelar ingen roll erik jag vill ialf vara snäll och köra digerik skrev:Ok, kanske inte riktigt men ändå...
blom skrev:spelar ingen roll erik jag vill ialf vara snäll och köra dig
Du ska inte vara rädd Erik!erik skrev:frågan är väl snarare om jag vill åka med dig...
Kyckling skrev:Du ska inte vara rädd Erik!
När JAG inte törs är jag försiktig. När ANDRA inte törs är de FEGA!Supermoto skrev:Feg är ofta lika med smart
Kyckling skrev:När JAG inte törs är jag försiktig. När ANDRA inte törs är de FEGA!
blom skrev:ja man får bara skit när man vill vara snäll mot erik
jaerik skrev:vi kan kramas lite imorgon om det känns bättre...
TERMINATOR skrev:Imorrn eftermiddag ska jag ut och njuta av våren med min aprilia, ska någon med, ( detta med lite reservation om något händer)
du skulle ha ringt, jag kollade aldrig forumet i morse, är det bra väder i morrn åker jag till täby och kollar när han med caféräsern gräver hojbana, ska någon med RING mej då runt 10-11 i morrnerik skrev:Jag kommer åka en sväng imorgon, ring mig när du ska ut så får vi se var jag är.
0708-406641
TERMINATOR skrev:du skulle ha ringt, jag kollade aldrig forumet i morse, är det bra väder i morrn åker jag till täby och kollar när han med caféräsern gräver hojbana, ska någon med RING mej då runt 10-11 i morrn
Får han säga det själv så är det en caféfighter.TERMINATOR skrev:du skulle ha ringt, jag kollade aldrig forumet i morse, är det bra väder i morrn åker jag till täby och kollar när han med caféräsern gräver hojbana, ska någon med RING mej då runt 10-11 i morrn
Jobba lite imorron med!!!?!!!Kyckling skrev:Får han säga det själv så är det en caféfighter.
Själv tycker jag det mest ser ut som något från skroten...
Supermoto skrev:Jobba lite imorron med!!!?!!!
Kyckling skrev:Får han säga det själv så är det en caféfighter.
Själv tycker jag det mest ser ut som något från skroten...
Vaddå tittar??erik skrev:Har jag tid kommer jag kanske ut och tittar. Blir en hård dag imorgon med tanke australiens tidszon.... (Superbike och supersport vm för er som inte har koll)
Supermoto skrev:Vaddå tittar??
Ta med ett par jobbhandskar så du kan hjälpa lite istället isf
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras