Ponera att du ska gå på oscarsgalan
Ponera istället att jag prioriterar själva körmomentet och skiter i poserandet, då är du närmare sanningen!
Ponera att du ska gå på oscarsgalan
Så du menar att det där 15år gamla massproducerade japanska blysänket, du har på din avatar, skulle göra sig bättre på bild?
Seså seså, nu kommer jante fram igen.
För det första är den italiensk och har massor av själ, för det andra så är jag för snabb för att fastna på bild och för det tredje så är din också ful.
Och ett par solbrillor kan man ju ha nytta av även efter att man har tagit av sig hjälmen....
Jag har klart visir och äger inga solglasögon, jag ser inte problemet, är folk så jävla ljuskänsliga?
Faktiskt, jag måste ibland ha mina pilotisar på mig när det är mulet ute, så jävla solkänsliga är mina ögon ibland. Det är dock inte så för jämnan men väldigt ofta.
Nåt jag stör mig på är Att jag hemskt gärna skulle vilja åka till Stockholm och se vaktparaden,men jag hittar så dåligt och så är ju bensinen så himla dyr.
Tar du med dig spegel och hårvax för att fixa frillan efter en repa också?
Men du ser inga av förarna i MotoGP som har det, så det måste vara FEL
Håller med trådstartaren helt, det är inget jävla socialkontor på vägen och då ska man se någorlunda ändamålsenlig ut. man åker inte hoj i shorts och man åker inte hoj med solbrillor, och det är ingen Klass 7 idé utan det är hederlig, vanlig, svensk jävla uppfostran att man inte ser ut som en påse nötter när man är bland folk.
Man borde, tänk om man möter någon på väg från garaget.
Speciellt nu när man kör sympatifrillan så måste man hålla den i styr.
Jag har ännu inte råkat på några tonade visir som funkar lika bra som ett par bra solglasögon.
En kompis höll på att skita i skinnpyamasen när han kom in i en tunnel med sitt jeteheftiga svarta visir.
Ponera istället att jag prioriterar själva körmomentet och skiter i poserandet, då är du närmare sanningen!
Eddie Meduza hade pilotsolbriller. Så om jag på äldre dar upptäcker att jag måste ha solskydd när jag kör så blir det nog såna. Jag har förvisso ett mörkt visir till min Simpsonhjälm men det har jag bara använt en gång. Jag rullar ju helst ut hojen på kvällen när det börjar bli rent på vägarna. Jag vill inte inte ha ett klart visir innanför stället som jag måste skruva på så fort det skymmer. Bättre att rulla ut med ett klart natt-,kvällsvisir på en gång.
Om 3 år sitter du fast med hackspett, kottar, amorteringar och framhjulsdriven familjebil. Då kör jag med otrendig läderhelmut dina gamla favvovägar med Annika Östberg bakpå min raggarhoj iförda solbriller.
Du kan få en hundring,bara du masar dig hit och åker sub-femmor på bulten som du lovat
Nu har jag även bokat rundvandring på slottet, 1:a maj it is!
Jag har ännu inte råkat på några tonade visir som funkar lika bra som ett par bra solglasögon.
En kompis höll på att skita i skinnpyamasen när han kom in i en tunnel med sitt jeteheftiga svarta visir.
För övrigt är det intressant att ingen hittills kommenterat trådnamnet, hur stör man sig kosmetiskt på något? Är det inte av kosmiska mått man stör sig när man stör sig rejält?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|