Nursey
Utan lem
...jag tror det..(vet inte om det finns någon snuskig dubbelmening där..detta är trots allt SH :misstänksam )newstead skrev:2433488Haha.. du menar nån som kan guida dig runt i skålen?
...jag tror det..(vet inte om det finns någon snuskig dubbelmening där..detta är trots allt SH :misstänksam )newstead skrev:2433488Haha.. du menar nån som kan guida dig runt i skålen?
va? snuskig dubbelmening? skulle jag? :doppaNursey skrev:2433565...jag tror det..(vet inte om det finns någon snuskig dubbelmening där..detta är trots allt SH :misstänksam )
Kasst tjejen, så jävla trist att vurpa! Skönt att du klarade dig utan större blessyrer.Kakan skrev:2432671
Har pratat med verkstan och if, 6000:- i självrisk är vad jag kommer å få betala och inte blir de nå mer åka av detta år heller....
Bikerbitch skrev:2434458Kasst tjejen, så jävla trist att vurpa! Skönt att du klarade dig utan större blessyrer.
Jag vurpade ju mig 1 månad efter körkortet. Sen blev det roadracing istället. Kör bana, bättre än att köra på vägen!
Krya på dig!
Alx skrev:2435403Sen är det inte så mycket att se fram emot längre, Ohh en JAS! Förutom Sviestad ikväll såklart!
Bikerbitch skrev:2435724Vad är det du egentligen jobbar med? Känns mest som att du surfar och fikar
Alx skrev:2435735Bingo! Så är det tyvärr. Jag jobbar ju på saab och då tar det lite tid! Jag ska hålla på med uppföljning på ritningar och sånt, men projekten har inte kommit igång och folk bara springer på möten hela tiden och här sitter jag och dricker te och surfar sh. Men som chefen sa, jag får ju betalt i alla fall! Men jag vill gärna ha något att göra med, för snart ledsnar jag och går hem!
Bikerbitch skrev:2435745Ibland kan det vara skönt att slappa också! Vi kan byta om du vill
Flamma77 skrev:2435799Kära dagbok... idag har jag stått med hela armen i en hästrumpa och letat efter äggstockar. Det var helt omöjligt ända tills det gick upp för mig att jag måste längre in. En riktig aha-upplevelse, faktiskt.
Markus skrev:2435817Luktar du gott nu?
fy fan
Flamma77 skrev:2435799Kära dagbok... idag har jag stått med hela armen i en hästrumpa och letat efter äggstockar. Det var helt omöjligt ända tills det gick upp för mig att jag måste längre in. En riktig aha-upplevelse, faktiskt.
AndreasNo skrev:2435829endel tjejer e man faktiskt glad att man inte träffat ..
Flamma77 skrev:2435836Det finns även mycket långa handskar...
vad värre är att stoet hade en sjujävla analsvinkter, så min arm är lite stasad och bortdomnad... fortfarande.
ah17 skrev:2435839Det gick aldrig upp för dig att du var i fel hål och rotade?
AndreasNo skrev:2435841snälla, sluta prata om dedär nu tack
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |