Kära dagbok

MC Doktorn

Guest
Jaha min gamla dagbok

Sitter i en råtthåla i Norra sverige Skellefteå heter den, ja va ska man säga :rolleyes:
Goa penkar men jag borde nog inte åkt med tanke på att mitt lilla hus håller på att säljas, det ser ut som att det är ett par som är intresserade:) .
Dessutom saknar jag min lilla goding halleluja.

Har idag op knäproteser kommer ha mottagning 3 dagar i rad nu, herregud jag förstår dom prostituerade.

TAck för kaffet :tummenupp

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Dagens dagbok. Första Sport-hoj-dagboken.

Nu kan jag titulera mig McBud. Coolt. Tror jag.
Köra motorcykel och få betalt för det, liksom..

Lite surt att pendla Västerås -> Stockholm, men det är bara att vänja sig. Första dagen som sagt, detta verkar bli brutalt kul.

Dags för sömn. Gonatt dagboken.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Testade det nya gortexet idag. Höll hela vägen till u-sala och hem igen! Innan jag åkte tankade jag nere på norra stationsgatan, och där såg jag att jag hade glömt att ta bort prislappen på jackan:rodnar . Hoppas att ingen annan än jag såg....:tungan

Blev positivt överaskad av min lärare på uu. Hon tycker inte alls att vi ska väva tråkiga kökshanddukar eller trasmattor! Till mina tre projekt som ska göras, har jag idag inhandlat varp, Johan har varit ute och plockat rönnbär som vi rensat och lagt i ugnen för tork. EN och annan Slitz är slaktad i förmån till inslag till en väv. Känner mej MYCKET inspirerad, och hoppas att jag hinner sätta upp iaf halva varpen imorron!

/Carin

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kakan skrev:
2432671
Har pratat med verkstan och if, 6000:- i självrisk är vad jag kommer å få betala och inte blir de nå mer åka av detta år heller....
Kasst tjejen, så jävla trist att vurpa! Skönt att du klarade dig utan större blessyrer.
Jag vurpade ju mig 1 månad efter körkortet. Sen blev det roadracing istället. Kör bana, bättre än att köra på vägen!
Krya på dig!

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Bikerbitch skrev:
2434458 Kasst tjejen, så jävla trist att vurpa! Skönt att du klarade dig utan större blessyrer.
Jag vurpade ju mig 1 månad efter körkortet. Sen blev det roadracing istället. Kör bana, bättre än att köra på vägen!
Krya på dig!

mmmmmm ja nästa år blir de lite broms å kurvkurser...:)

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Jaha, märker ni nån skillnad? Nä, inte jag heller...

Har bytt kontor idag! Till ett med riktigt fönster! Så nu ser jag jättebra vad det är för väder! Ser en bit av landningsbanan också så att jag kan hålla ordning på planen som landar och startar!

Hopp, flytten var ju liksom dagens händelse och det blev ju inte så mycket att se fram emot då det bara tog ca 10 min att flytta! Man hinner inte samla så mycket skräp på tre veckor!

Snart blir det tårta på fikat, alltid trevligt! Har jag tur så får jag bordstelefon snart också!

Sen är det inte så mycket att se fram emot längre, Ohh en JAS! Förutom Sviestad ikväll såklart!

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Bikerbitch skrev:
2435724 Vad är det du egentligen jobbar med? :) Känns mest som att du surfar och fikar :näsblod

Bingo! Så är det tyvärr. Jag jobbar ju på saab och då tar det lite tid! Jag ska hålla på med uppföljning på ritningar och sånt, men projekten har inte kommit igång och folk bara springer på möten hela tiden och här sitter jag och dricker te och surfar sh. Men som chefen sa, jag får ju betalt i alla fall! Men jag vill gärna ha något att göra med, för snart ledsnar jag och går hem!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Alx skrev:
2435735 Bingo! Så är det tyvärr. Jag jobbar ju på saab och då tar det lite tid! Jag ska hålla på med uppföljning på ritningar och sånt, men projekten har inte kommit igång och folk bara springer på möten hela tiden och här sitter jag och dricker te och surfar sh. Men som chefen sa, jag får ju betalt i alla fall! Men jag vill gärna ha något att göra med, för snart ledsnar jag och går hem!

Ibland kan det vara skönt att slappa också! Vi kan byta om du vill :)

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Kära dagbok... idag har jag stått med hela armen i en hästrumpa och letat efter äggstockar. Det var helt omöjligt ända tills det gick upp för mig att jag måste längre in. En riktig aha-upplevelse, faktiskt. :tummenupp

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Flamma77 skrev:
2435799 Kära dagbok... idag har jag stått med hela armen i en hästrumpa och letat efter äggstockar. Det var helt omöjligt ända tills det gick upp för mig att jag måste längre in. En riktig aha-upplevelse, faktiskt. :tummenupp

Luktar du gott nu?

fy fan

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Markus skrev:
2435817 Luktar du gott nu?

fy fan

Det finns även mycket långa handskar... :D

vad värre är att stoet hade en sjujävla analsvinkter, så min arm är lite stasad och bortdomnad... fortfarande. :tungan

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Hoj
trampcykel
Flamma77 skrev:
2435799 Kära dagbok... idag har jag stått med hela armen i en hästrumpa och letat efter äggstockar. Det var helt omöjligt ända tills det gick upp för mig att jag måste längre in. En riktig aha-upplevelse, faktiskt. :tummenupp

Det gick aldrig upp för dig att du var i fel hål och rotade?

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
AndreasNo skrev:
2435829 endel tjejer e man faktiskt glad att man inte träffat :D ..

Menar du mig nu?? :pannkyss

Jag är faktiskt jättesnäll... även fast jag är ful och luktar... inte illa men iaf djur.

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
ah17 skrev:
2435839 Det gick aldrig upp för dig att du var i fel hål och rotade?

Nejdå... det var helt rätt. :tomten

AndreasNo skrev:
2435841 snälla, sluta prata om dedär nu tack :zpy

:råflabbar
Du var mig en kinkig liten rackare... :tungan

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept