Kära dagbok

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Mitra skrev:
2436907 När du är färdig veterinär, är det stor eller smådjur du vill jobba med?

Bara lite allmänt nyfiken :)
hon vill nog helst pilla 5 hamstrar I analen samtidigt ist för ba en häst:D

kära nattbok, här sitter man I bilen o jobbar o har jääättekul..hmmm.
en timme kvar sen e jag ledig en hel dag. kanske skulle snygga flickan kika fôrbi, om hon har tid..weeii;p
hoppas på det..men men, jobba vidare?..neehkolla film:D
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Mitra skrev:
2436907 När du är färdig veterinär, är det stor eller smådjur du vill jobba med?

Bara lite allmänt nyfiken :)

Distriktare som jag känner det nu... men det kan bli vad som. ALLT är roligt. :)

newstead skrev:
2437429 Hur gjorde du när inte armen räckte till längre då? :va

Sträckte på mig... :tungan ...eller nått. :rolleyes:
 
Last edited:

MC Doktorn

Guest
Jaha nu har 2 st spekulanter börjat budge på huset, de e bara hålla tummarna.

Min uppdragsgivare vill att jag ska jobba mer i västerbotten men jag orkar int, idag ska jag springa 10 km så att min baby inte ska springa ifrån mig nästa ggr vi träffas på löpbanan.

Mår toppen just nu lite oroad för 2007 vad händer om bulle i ugnen effekten går ut över mina planer att bli årets rookie i R600 07:rolleyes:

Man kan int ha kakan och .. ...
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
MC Doktorn skrev:
2438816
Mår toppen just nu lite oroad för 2007 vad händer om bulle i ugnen effekten går ut över mina planer att bli årets rookie i R600 07:rolleyes:

Man kan int ha kakan och .. ...

då kan du väl inte sälja hondan om du ska bli årets rookie lr tänker du fuska med en massa effekt
 

MC Doktorn

Guest
Gottis skrev:
2438827 då kan du väl inte sälja hondan om du ska bli årets rookie lr tänker du fuska med en massa effekt

Haha jo jag måste kanske stanna kvar och bevisa att gamlingarna kan, nä men B race nästa år om bulle effekten uteblir.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Bikerbitch skrev:
Någon gång vill jag ha ett jobb som jag känner att jag trivs med, där jag utvecklas.

Ja också, vad ska man hitta på?

Känner ju att man utvecklas men trivs väldigt sällan med mitt jobb, frågan är vad man skulle syssla med som är roligt;)

Cykelbud skulle ja vilja testa men de finns ju bara i Sthlm och Ghg tyvärr:mad:
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
Kära dagbok. Idag är jag sjukskriven från mitt nya roliga jobb. :( :( :(
Har nån svullnad kring ögonen, jag funderar på om det har med att göra att man tagit av och på sig hjälmen typ 100ggr per dag de senaste tre dagarna.
Svullnaderna är typ där hjälmen tar i bredvid ögonen när man tar av sig den... långsökt? Vet inte.. jag är inte läkare? Flamma77 kanske sett de symptomen på hästar? Måste skaffa skygglappar. :rolleyes:

SURT. När man äntligen hittar ett jobb man har barnsligt kul på, då går man och blir sjuk. :4skrika
 

MC Doktorn

Guest
Ja i morgon kommer jag åka ifrån lapphelvetet verkligen trist att sitta här själv, har nu op en gubbe med patellarsene ruptur.Undra om 1,2mm cerklaget håller men suturankarna från mitek är grymma.
 

Mrs. Laphroaig

Guest
hm.. vad kul det vore med lite sömn, somnade runt 03.30 natten till idag och denna natt ser inte ut att bli bättre.
Så trött att jag ser dubbelt, så ont att jag inte får upp armarna högre än till brösthöjd, huvudet lätt lutat åt höger eftersom jag inte kan vrida tillbaka huvudet helt just nu. Passerat maxdosen med smärtlindring för många timmar sen men måste ta till natten iallafall.

Hatar så mycket just nu och har alltid en undrande fråga om hur länge jag kommer orka detta.
Hatar min jävla ensamhet och isolering från omvärlden men orkar samtidigt inte med så mycket folk. De gånger jag träffar folk är då jag blir inringd till jobbet och på bussen hem, ibland en tur till mamma eller till brorsan.

Skulle ge bort allt jag äger för en smärtfri minut !
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Usch! Jäkla skit! Allt är bara tråkigt och blä i största allmänhet! Fryser och mår illa gör jag också! Jag vill bara gå hem och lägga mej och dö!

Funderar på om jag inte ska sluta snacka om att sälja hojen och faktiskt göra det, jag kör ju ändå aldrig. Den är stor och klumpig och jag är liten och vek. Inte kan jag köra heller, bara trillar omkull hela tiden. Det kommer bli ännu mindre tid när jag flyttar. Kanske kan få lite pengar så jag har råd med en platt-tv.

Ska nog sluta köra bil också, för det är jag rätt kass på med... jag ska gå i fortsättningen.

Helgen kommer att bli skit den också, ensam och övergiven.

Nä, nu ska jag sluta gnälla om mitt lilla patetiska liv, jag har det ju bra egentligen! Men ibland känns det bara som om man skulle vilja...ja inte vet jag? Det är nog det som är problemet...
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Hej Dagboken

I gårkväll hade vi en minnesstund för Warburton som gick bort i onsdags. Det var mycket vackert och känslomässigt. Men det kändes så rätt att åka dit och tända ljus för honom.

Åkte hem till min mamma efteråt och tog det lite lugnt.
Skulle sedan backa ut bilen från hennes parkering. Hade immigt bakfönster och var fortfarande lite frånvarande eftersom det hänt så mycket det senaste dygnet. Backade och tittade halvslött i speglarna men såg inget..plötsligt sade det tjong och kras.
Illamåendet var som ett brev på posten..ni vet när man inte VILL gå ur bilen o kolla men man måste...:zpy

Ut o kolla..det stog en felparkerad MERCEDEZ bakom min bil (det kunde inte vara en jäkla Micra..klart att det var en Merca). Tittade snabbt..tjohoooo inga skador...eller? Johoorå..bara man kollar på rätt ställe :näsblod Ett stycke inbucklad dörr:rolleyes:

Grannarna kollade ut genom fönstret och jag frågade om det var deras bil men det var det inte. Lusten att fly fältet var ÖVERHÄNGANDE och att mamma tjatade att jag skulle smita därifrån hjälpte inte.

DOCK (innan moraltanterna får kramp i pekfingrarna) så KUNDE jag inte smita för jag hade blivit mordisk om någon gjort samma sak mot mig och samvetskvalen hade tagit kål på mig...jag är äckligt ärlig..kan INTE spela poker ALLS!!! Inte ens på nätet :rolleyes:

Hursomhelst..lämnade mitt namn o nummer på rutan och åkte hem o svor o sparkade på allt som låg i min väg (skinnställ och stövlar fick ta den värsta skiten). Nu ringde telefonen och det var mammas nya grannar som just hade fått barn..dom var jättesnälla och jag är GLAD att jag lämnade numret för annars hade jag inte mått bra idag :p Är man klantig får man fan stå för det:tungan

Jag hinner fan inte ha tråkigt :näsblod
 
Last edited by a moderator:

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
Nursey skrev:
2443783
Jag hinner fan inte ha tråkigt :näsblod

man har inte kul om det inte är roligt...

fan kan bli en del cash för sånt va? =/ trist... men som skönt är brukar det ta lång tid så man inte hinner behöva "slänga upp cash direkt"...
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
smallsocks skrev:
2443805 man har inte kul om det inte är roligt...

fan kan bli en del cash för sånt va? =/ trist... men som skönt är brukar det ta lång tid så man inte hinner behöva "slänga upp cash direkt"...

Lägger till att det var en gaaaaaaaammal merca från nittiotalets början..vet inte modellen..ser ut som en modifierad likbil ;) dessutom hade dom kanonkontakter inom buckelbranshen så det verkar fixa sig :tummenupp
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
Nursey skrev:
2443814 Lägger till att det var en gaaaaaaaammal merca från nittiotalets början..vet inte modellen..ser ut som en modifierad likbil ;) dessutom hade dom kanonkontakter inom buckelbranshen så det verkar fixa sig :tummenupp

då har du ju tur i oturen som man brukar säga. annat var det när en kärring, förlåt, en tant körde in i asset på mig i en rondell, satt i en renault 5gtr(?) som blev totaltkraschad på högra sidan vid bakluckan
Det var kul att inte få pengar för det eftersom jag inte stod på bilen... farsan fick dom, tror ni han laga bilen.... nej...

tror han söp upp dom, sedna åkte jag runt i en halvkraschad bil, fast spela roll, skämdes iaf innan också när jag satt i den :)
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
Dagboken

Well, jobbade dag igår och halva natten, KADONK (mitt huvud mot bordet)
kom väl hem vid 2 och somna halv tre... gick upp öh 20 över 6 tror jag, jobba 8.... snart lunch... bästa tidpunkten, dock slutar jag 3 denna dag istället för halv fem som vanligt! WOHOoooooooooooOOoO!

sedan blir det av hemåt och sova några timmar så man pallar göra något skoj ikväll.

har nickat till 4-5 ggr och somnat nån minut, druckit två kaffe och läst åtskiljliga inlägg här och skrivit en hel del, surfat allmänt mycket, effektiv dag idag inte sant?

Tjingeling :tomten :D :D :D :D
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
köra daaaybook..

Inatt jobbade jag, 18-06.. sen hem o la mig i sängen vid 07.. upp 10.. kl 11 satt jag på hojen på körskolan...2 timmar senare o me min andra tur på hoj i mitt liv, totalt 3 timmar, så har vi konstaterat att jag ska röra lite mer på huvet för o klara körkortet :D jag kan nog röra på huvet lite mer hoppas jag :tungan

Nu ska jag äta o invänta att klockan ska bli 18 så man börjar nästa dag på jobbet.. kommer va lagom pigg me mina 3 timmar sömn o hojåkande :tummenupp
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
AndreasNo skrev:
2444155 Inatt jobbade jag, 18-06.. sen hem o la mig i sängen vid 07.. upp 10.. kl 11 satt jag på hojen på körskolan...2 timmar senare o me min andra tur på hoj i mitt liv, totalt 3 timmar, så har vi konstaterat att jag ska röra lite mer på huvet för o klara körkortet :D jag kan nog röra på huvet lite mer hoppas jag :tungan

Nu ska jag äta o invänta att klockan ska bli 18 så man börjar nästa dag på jobbet.. kommer va lagom pigg me mina 3 timmar sömn o hojåkande :tummenupp


jäflar, dö inte i förtid...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top