Kära dagbok

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Jahapp får väll skriva nått i den här tråden jag också :p

Vart väckt av polaren som ringde 10. Somna om å sov till 11.
Duscha, åt frukost.
Låna mammas bil å åkte in till stan med polaren som ringt å väckt mig på morgonen.
Vi går å kikar en sväng sen så tar vi en sväng förbi en av tatuerarna i gävle för polarn skulle kolla om priser å tid för en gadd. Han fick en tid imorgon. Den jävlen.. jag vill också gadda mig mer :p
Gick till pappas jobb för jag skulle plocka ur lite saker ur skåpet jag har i träningslokalen där. Hade glömt nyckeln :( Bror får ta med det imorrn.
Åkte till stället jag har jobbat på i sommar och snacka lite skit. Sa även till chefen att jag skulle ha ett intyg på att jag jobbat där. Han fixa det. Bara bra betyg:D
Svängde förbi ok/q8 och köpte macka.
Hem å svida om å drog å tog kanske säsongens sista bad. Kallt som fan men skönt va det :D
Hem å boka bio biljetter tills imorrn. Sista kvällen i gävle :p Bio och käka på max. En klassiker.. hehe.
Ikväll har jag suttit å kikat på lite roliga serier på datorn. South park, american dad och my name is earl..:tungan
Ska sova snart. trött som ett as.
Imorrn ska sista skiten packas ner. För på lördag går flyttlasset mot motala.
ska ner det å plugga till mc mek :) Ska bli jävligt roligt.

Aja.. det var va jag hade å säga.. natti natti era fuckers:tummenupp
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Dags för mig att skriva av mig. Jag har nog blivit kär för första gången på sisådär 6-7 år. Hon är underbar och underbart begåvad och fin, försiktig och insiktsfull. Dessutom ser hon ut som Jeniffer Aniston, fast snyggare.

Jag kan dra av mig huden för den här bruden!
 

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren
Dagen började (som alltid) med en cigg på balkongen kikandes ut över vattnet. Bestämmer mig för att surfa, några timmar flyter på, duschar och gör mig iordning. Min bror säger att vi ska ut och äta, han dissar och jag får gå hungrig. :mad: Skulle shoppa kläder, hittar nada. Kompis ringer, kompis och jag går och äter mat. Dagen är numera slut, snart sängen som gäller.

Tråkig dag, men när jag vaknar är det fredag. :yoparty
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
jens__E skrev:
2385993 För på lördag går flyttlasset mot motala.

Oj stackars dej! Motala är ju inte roligt... :( Tur att du inte ska bosätta dej där och att du säkert kommer ha kul på skolan!
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Dagens fundering: Mina ben/fötter känns kalla, de sticker lite i dem. Känns lustigt. Kanske inte får något blod ner till fötterna? Apropå att jag haft ont i vaderna. Man kanske skulle släpa arslet ner till vårdcentralen om det fortsätter. Man är lite nojjig över blodpropp eftersom man äter P-piller.

Dagens glädjeämne: Jag slutar om 1-2 timmar och sambon kommer hem ikväll!

Och så vill jag skicka en trevlig-helg kram till alla som vill ha en
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Bikerbitch skrev:
2386535 Dagens fundering: Mina ben/fötter känns kalla, de sticker lite i dem. Känns lustigt. Kanske inte får något blod ner till fötterna? Apropå att jag haft ont i vaderna. Man kanske skulle släpa arslet ner till vårdcentralen om det fortsätter. Man är lite nojjig över blodpropp eftersom man äter P-piller.

Dagens glädjeämne: Jag slutar om 1-2 timmar och sambon kommer hem ikväll!

Och så vill jag skicka en trevlig-helg kram till alla som vill ha en

Prova med vadmassage, du vet när man nyper tag om den ena muskeln i vaden och flyttar tillbaks den på plats. Gör så grymt ont men gud vad skönt det är efteråt. Man riktigt känner hur blodet kommer ner i fötterna! Be sambon om hjälp i kväll, han orsakar säkert lite smärta helt gratis! :tummenupp

Fuskis där, sluta så tidigt! Då måste du ha börjat jobba astidigt! Jag började 6 i morse och får inte gå hem fören vid tre :gråta

En trevlig-helg kram till dej med! :pannkyss
 

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Alx skrev:
2386200 Oj stackars dej! Motala är ju inte roligt... :( Tur att du inte ska bosätta dej där och att du säkert kommer ha kul på skolan!


Haha de låter ju inge bra :p
Bara jag kommer ifrån hedesunda så är jag nöjd.
Men som sagt. De är ju bara fram tills i sommar. Får väll se till å skaffa nå jobb direkt när man slutar å få tag i en lya nånstans. Vart vet jag inte:p
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Alx skrev:
2386553 Prova med vadmassage, du vet när man nyper tag om den ena muskeln i vaden och flyttar tillbaks den på plats. Gör så grymt ont men gud vad skönt det är efteråt. Man riktigt känner hur blodet kommer ner i fötterna! Be sambon om hjälp i kväll, han orsakar säkert lite smärta helt gratis! :tummenupp

Det ska hon INTE göra om det är en misstänkt propp eftersom man riskerar att släppa loss proppen och föra den uppåt mot större kärl, lungor, hjärta, hjärna. Gå till Vårdcentralen först och få det konstaterat att du INTE har drabbats av en propp av dessa jävla p-piller som gör mer skada än nytta, därefter kan du be om massage.
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
jens__E skrev:
2386566 Haha de låter ju inge bra :p
Bara jag kommer ifrån hedesunda så är jag nöjd.
Men som sagt. De är ju bara fram tills i sommar. Får väll se till å skaffa nå jobb direkt när man slutar å få tag i en lya nånstans. Vart vet jag inte:p

Det räcker med att du tar dej till Linköping istället! Allt är bättre en Motala...nästan i alla fall. Som MC-mek är nog Linköping bra eftersom det finns två hojbanor, eller en och en halv.

Mrs. Laphroaig skrev:
2386573 Det ska hon INTE göra om det är en misstänkt propp eftersom man riskerar att släppa loss proppen och föra den uppåt mot större kärl, lungor, hjärta, hjärna. Gå till Vårdcentralen först och få det konstaterat att du INTE har drabbats av en propp av dessa jävla p-piller som gör mer skada än nytta, därefter kan du be om massage.

Okej förlåt. Du har säkert bättre koll än jag om du jobbat på NIVA och sånt...

BB lyssna inte på mej fören du varit hos farbror doktorn! P-piller är bara skit i alla fall!
 
Last edited:

Mrs. Laphroaig

Guest
Alx skrev:
Okej förlåt. Du har säkert bättre koll än jag om du jobbat på NIVA och sånt...

BB lyssna inte på mej fören du varit hos farbror doktorn! P-piller är bara skit i alla fall!

Lugnt. är yrkesskadad men tycker att man ska hellre gå än gång för mycket än en gång för lite, framförallt när det gäller p-piller.
Finns dom som blivit förlamade, sitter i rullstol, blivit amputerade, sterila etc etc av p-piller.
 
Last edited:

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Idag har jag:

kokt ägg
Gjort snabbkaffe
hält ut snabbkaffet med locket till laptopen
Kör på en gågata
Varit på arbetsintervju
Burnat i en bilkö

Ganska bra dag för att vara före lunch :)
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
NoicE skrev:
2386626 Idag har jag:

kokt ägg
Gjort snabbkaffe
hält ut snabbkaffet med locket till laptopen
Kör på en gågata
Varit på arbetsintervju
Burnat i en bilkö

Ganska bra dag för att vara före lunch :)

hehe bättre än mig idag har jag:

vaknat i fel hus
försovit mig ca 1 timme till jobbet
jobbat
surfat SH
ska hämta kaffe + kakor nu...
åkt hoj (till jobbet)

Längtar tills jag slutar tra la la... ångest dag
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kära dagbok.

Idag har jag gjort mekaniktenta, för femte gången, eller hur många det nu är. Det lär bli en gång till. Jag hatar mekanik, mekanik hatar mig. Ikväll måste jag bli redlös. Eller spela tennis.
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
hållundan skrev:
2386649 Kära dagbok.

Idag har jag gjort mekaniktenta, för femte gången, eller hur många det nu är. Det lär bli en gång till. Jag hatar mekanik, mekanik hatar mig. Ikväll måste jag bli redlös. Eller spela tennis.

redlös roligare än tennis
 

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Kära Dagbok,

Idag är jag bakis och undrar varför jag stod på Kvarnen kl 02 igår när väckarklockan sedan ringer 06:45.

Troligen hade det med att göra att jag hade en bra gårdag, både före och efter ölen började rinna ner.

Det hela började med att jag åkte till Statoil, fick en kreditering på mitt bensinkort då någon dam hade tankat 52 liter 98 oktan på mitt konto. Tack för den :mad:

Efter detta valdes det tapter och golv till lägenheten som just renoveras. Lite kul.

Vidare till en viss datoraffär där jag aldrig mer skall handla efter div garanti-tjafs på en sak jag köpt. Jag segrade naturligtvis och chefen tappade ansiktet på företaget, bad om ursäkt, höll tom upp dörren för mig när jag gick. Vilken jävla idiot!

Sen intogs öl och middag på stan. Undrar vad dom fattiga gjorde ungefär samtidigt?

Idag är det skevt. Trött och sliten. Tur att det är fredag.

SLUT.
 

Nautilus

Livsnjutare
Gick med
13 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Sprint RS
Hej dagboken..

Jag har ett logistiskt i-landsproblem. Min hoj står i ett garage några mil bort. Min bil har jag här på jobbet. Imorgon ska jag åka hoj på förmiddagen och bil på eftermiddagen, ingen av turerna kommer gå i närheten av garaget. Och jag kan bara köra ett fordon samtidigt.

Men det verkar lösa sig, jag får nog skjuts.


För övrigt lyser solen, det är fredag, jag har inte gjort ett skit nyttigt på jobbet hittills idag och jag har bara lite dåligt samvete för det. Dagen ser någorlunda bra ut, bortsett från att min date ikväll bangade... Men vi bokade om det till nästa vecka istället.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Slappa skrev:
2385525 Kära dagbok!
Den här veckan började skitbra, fick ha trekant, sköt in min nya båge (Ungersk hästpilbåge)!
Sen resterande dagar fram tills idag tycker ja ha varit skit, inget sex sen i Måndags.

Sen idag sköt ja sönder pilar för över 250 spänn på en o samma dag, det är starka bågar!

Tack Jannica det här var en jättebra ide, önskar ja fick träffa dig oftare då du är en sån goo människa:tummenupp

Men tulle dig då!
...sen i måndags...det är väl inget! Kom igen när vi snackar halvår! :mad:
;)

Slappa...ni är fan grisiga! Trekant...vissa har det bra! :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top