Mrs. Laphroaig skrev:
2393175 Ja du.. bra fråga.
...
Jag skulle vilja prata mer med dig, jag tror att du kan hjälpa mig en hel del.
Det är inte jag som har problem, men en nära person till mig.
Jag känner igen mycket av det som du skriver.
Skicka gärna ett PM till mig om du känner för det..
Annars så, när ni ändå var inne på ämnet, så bor jag för tillfället typ 90 mil ifrån min flickvän. Hon har bott hos mig i stort sett hela sommaren, och nu först har vi varit en vecka ifrån varandra. Det känns som en månad.
Nåja, till helgen ska får vi iaf kramas igen och det känns hur underbart som helst
Utöver det så har jag nu varit frisk i snart en månad. Det måste vara nån form av rekord, då jag har väldigt lätt för att bli sjuk.
Hade svår lunginflammation i vintras, sen fick man dras med förkylning tills pollenperioden trädde fram
mad
.
Det gick nån vecka tills min "vanliga" feber och ont i halsen dök upp igen, vilket kommer och går nån dag då och då.
Jag minns inte när jag kunde andas normalt ur näsan sist. Jag är typ konstant snorig
Och nu för drygt en månad sen hade jag halsfluss. 40 graders feber och kunde inte äta nåt på en vecka eller två, inte direkt nåt som jag rekomenderar (om man inte vill gå ner i vikt).
Nu ska jag sova för att hinna vakna innan det är dags att åka och jobba. Eftermiddags-skift nu i veckan, vore det inte för att man är ledig fredag så skulle man kunna kalla det för ett komplett helvetesskift. 13:55 till 22:55, med endast 25 minuters tillåten rast. Bah.
Gonatt