Kära dagbok

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Idag har jag:
Matat förgasaren med ett nytt munstycke som egentligen var tänkt att vara två stycken men det ena var ju lika stort som det jag beställt. Klantig som man är ibland så öppnade jag plastpåsen vari det låg innan jag såg att det var ett likadant som redan satt i, så nu har man en överflödig kopia av ett munstycke som är kostar sin vikt i guld. :mad:

Spelat Super Mario på N64 med en kompis som bott i USA ett år. Man kände sig som en gammal mormor när man tyckte att andra folk växer så mycket när man inte sett dem på länge.

Och sist men inte minst modifierat min datorburk lite grand. Behövdes lite mer kylning till nya hårddiskarna. Bilderna talar väl för sig själv... Ghetto är skiten! Före- och efterbilder:
 

Bifogat

  • ghetto1.jpg
    ghetto1.jpg
    54.3 KB · Visningar: 53
  • ghetto22.jpg
    ghetto22.jpg
    65.8 KB · Visningar: 83

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Kära dagbok..

.. idag sov jag till 15 efter en hård natt på jobbet.
Gick upp, duschade och käka sen drog jag iväg mot nya äventyr, står just nu vid en dator jag lyckligtvis hittade på den mässa jag strosar runt på. Bara drygt 5 timmar kvar sen är mitt 14 timmar långa pass här över.

Nu ska jag strosa runt lite till, är tillbaka om en kvart och skriver hur jag hade det :D

01:53 Ja då var jag tillbaka då. Det var tomt, det mest spännande som hände va väl att jag tog mig en godisbit.
Kan berätta lite om min kväll.
Började 17, kom hit o då va de lite ståhej här som avtog vartefter.
runt 20 sisådär så tog jag mig mod att närma mig :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar (6 flickor) som hade kommit för att städa. Visade sig att dem skulle vara kvar till 00-01 nånting vilket innebar att jag, till skillnad mot vad jag trodde, skulle få sällskap i flera timmar, o dessutom av flickor :D Det gjorde början på detta pass mycket trevligare. Men nu står ja här helt själv. Avslutar här för ja hinner nog skriva ett par ggr till under natten :D

03:16 Jaha, varit ute på en runda, slog mig ner i en skön soffa o tog mig ett par mackor, avslutade med en snickers-glass till efterrätt, gott :D
Tiden den går, sakta men säkert.
Fan om folk frågar va man jobbat me inatt o man berättar va man gjort så lär folk bli avis på att man har ett sånt soft jobb, sitta i en soffa o käka glass o surfa lite då o då, tänk om de va lika nice som de låter, faan.
Kolla mailen o såg de hade mailat en om bilen iaf, gött de, hoppas han e intresserad o kommer o kollar så man kanske blir av me den så man kan köpa hoj o köra en månad iaf.
Undrar om ja ska gå o lägga mig i dendär sköna soffan o sova lite :tungan sätta klockan på ringning varje timma så man kan öppna ögona o kika lite sen sova vidare, haha.
Fan de blir mkt skrivande såhär när man har tråkigt, får avrunda ännu en gång och återkomma senare.
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Hej igen dagboken.
Nu är jag tillbaka, har inte hänt nånting nu heller, satte mig på toan o sket ett tag, de e väl de mest spännande. Fick tillome vika toapappret sådär fint i kanten när ja va klar för dedär flickorna jag prata om tidigare hade gjort så fint så de fick man ju inte förstöra.
Tiden går o det är strax bara 2 timmar kvar, börjar höra på radion nu att kollegorna börjar dra sig hemåt, vanligtvis slutar jag 06, men nu har jag en hel timme längre, huuur ska de gå..
Imorgon börjar jag 01, knepig tid att börja på, då är redan städflickorna här, ska sitta som en igel på dem såfort jag börjar :D de skulle tydligen jobba längre imorgon, skönt, slipper jag va helt själv så många timmar.
Jaja, signar aauuuoot igen o återkommer senare.
Hejs
 

Da bitch

Jag är inte dum... bara blondin!
Gick med
13 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
hojlös... :(
Bikerbitch skrev:
2404252 Tänkte precis på dig och undrade hur det hade gått. GRATTIS! Bra jobbat! :rock

Tack!!:D:D:D:D Som sagt;jag är toklycklig!

Nu ska vi bara fundera ut vilken hoj till vi ska ha!:D *i-landsproblem*
 

heavy

Member
Gick med
18 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 640 -02
AndreasNo skrev:
2404672 Hej igen dagboken.
Nu är jag tillbaka, har inte hänt nånting nu heller, satte mig på toan o sket ett tag, de e väl de mest spännande. Fick tillome vika toapappret sådär fint i kanten när ja va klar för dedär flickorna jag prata om tidigare hade gjort så fint så de fick man ju inte förstöra.
Tiden går o det är strax bara 2 timmar kvar, börjar höra på radion nu att kollegorna börjar dra sig hemåt, vanligtvis slutar jag 06, men nu har jag en hel timme längre, huuur ska de gå..
Imorgon börjar jag 01, knepig tid att börja på, då är redan städflickorna här, ska sitta som en igel på dem såfort jag börjar :D de skulle tydligen jobba längre imorgon, skönt, slipper jag va helt själv så många timmar.
Jaja, signar aauuuoot igen o återkommer senare.
Hejs


Vad jobbar du med?
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Plötsligt så händer det...

Idag började som en helt vanlig dag. Sen till jobbet som vanligt för att man är så medrans trött, alla trafikljus slår om till rött, tåget kommer!

Men när jag kom till jobbet väntade för första gången en hög med jobb på mej! Coolt! Jag får jobba lite idag! Faktiskt fick jag jobba hela dagen! Nästan...

...har försökt köpa lägenhet de senaste dagarna och idag så skulle bara en tjej kolla på den. En liten sketen tjej stod mellan mej och min första egna lya! Mäklaren skulle ringa snart! Oj vad lång tid snart kan ta när man väntar! Men till slut så ringde han, lägenheten är min! Jag ska i morgon skriva på kontrakt för mina alldeles egna 27 kvadrat! Inte mycket kanske, men dom är mina!

Innan jag gick hem så lyckades jag vända bilden på datorn upp och ner! 10 poäng till mej! Rödljus och tåg på vägen hem med! Det spöregnade, hästen var hungrig!

Vilken underbar dag! Helt otroligt! Jag har jobbat och gjort av med massor av pengar! Jag kommer sova som ett barn i natt!

God natt på er alla där ute! Snart bär det av...
 

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Ort
Åtvidaberg
Hoj
-
Alx skrev:
2406888 Idag började som en helt vanlig dag. Sen till jobbet som vanligt för att man är så medrans trött, alla trafikljus slår om till rött, tåget kommer!

Men när jag kom till jobbet väntade för första gången en hög med jobb på mej! Coolt! Jag får jobba lite idag! Faktiskt fick jag jobba hela dagen! Nästan...

...har försökt köpa lägenhet de senaste dagarna och idag så skulle bara en tjej kolla på den. En liten sketen tjej stod mellan mej och min första egna lya! Mäklaren skulle ringa snart! Oj vad lång tid snart kan ta när man väntar! Men till slut så ringde han, lägenheten är min! Jag ska i morgon skriva på kontrakt för mina alldeles egna 27 kvadrat! Inte mycket kanske, men dom är mina!

Innan jag gick hem så lyckades jag vända bilden på datorn upp och ner! 10 poäng till mej! Rödljus och tåg på vägen hem med! Det spöregnade, hästen var hungrig!

Vilken underbar dag! Helt otroligt! Jag har jobbat och gjort av med massor av pengar! Jag kommer sova som ett barn i natt!

God natt på er alla där ute! Snart bär det av...
Grattis gumman
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
LOTTAK skrev:
2406955 Grattis gumman

Tack, tack! Kan passa på redan nu att bjuda dej och gubben på inflyttningsfest! såfort jag är klar med lägenheten! Kommer bli före Björn i alla fall! :tungan

Vill bara göra ett tillägg i dagboken!

IdiotAlx skulle raka benen när hon duchade idag för att stubb är så otäckt. Tänkte va lite snäll mot karln som jag ska dela säng med i morn! Men den stakarn får nu akta mitt ben för jag rakade lite mycket, typ skinnet också! Men det var bara för att matcha mina skrapsår från förra helgen :rolleyes:

Nu ska idioten sova och hoppas på en riktigt bra dag i morn med!
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Bikerbitch skrev:
2407553 Grattis till första lägenheten! Blir en invigd redan imorrn med karln du skrev om där eller? :tuttar

Nä, vi får nog va hemma hos han, tror du vet vem det är om du tänker efter lite :rolleyes:

Tack förresten! Det här ska bli skitkul! :banana
 

Matski2k

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Växjö
Hoj
.
igår hade jag världens sämsta dag när min lilla katt fabian klämde sig ut igenom ett fönter i min lägenhet och försvann jag hoppas på att den lilla krabaten hittar hem igen. kort sagt en redigt gålig dag
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top