MikkE
Guest
Mycket fin klocka!Jävligt dyrt är det.
Har en Seamaster Professional Chronometer.
Mycket fin klocka!Jävligt dyrt är det.
Jävligt dyrt är det.
Där har du en förklaring till att den är dyr att serva. Det är samma sak om du lämnar in en Rolex Daytona. Den typen av klockor med chronograf är dyrare att serva i och med att urverken är mer komplicerade.
Mycket fin klocka!
Jo, vill man bli fin får plånboken lida pin.Jag är utomordentligt nöjd med allt utom servicepriserna.
Där har du en förklaring till att den är dyr att serva. Det är samma sak om du lämnar in en Rolex Daytona. Den typen av klockor med chronograf är dyrare att serva i och med att urverken är mer komplicerade.
Ja, det är väl bara att gilla läget. Urverket består visst av drygt tvåhundra delar. Allt skall plockas ned och kollas i minsta detalj.
Köpte med urverk eftersom jag ville va lite miljövänlig för en gångs skull och inte skita ner naturen med uttjänta batterier. Det kostar att vara miljömupp.
Jag är utomordentligt nöjd med allt utom servicepriserna.
MikkE - intresserad
Paser - intresserad
JoHu - intresserad
Bobbo V - intresserad
Borde man fan få rabatt om åtminstone FEM klockor beställs.
Fan va impad Carin kommer att bli när man börjar pilla på den där under täcket istället för honEn extra bonus är att den är skitsnygg i mörkret...kan ni impa på brudarna!
Att köra klockan till Schweiz och serva för 6000 kr känns lite överjävligt, ring runt om du hittar en svensk urmakare som kan serva den eller kanske urmakarskolan i Borensberg kan göra det billigare...om du vågar.
Jo, tack. Har en Breitling Blackbird som borde lämnas in för service. Väntar dock med den tills dess jag jobbar heltid. Jefflar..
Jag är intresserad.
Är det någon som har tagit på sig att genomföra gruppköpet ?
Någon som vet vad den totala slutsumman blir på den "svarta"
Jag hittade ett par butiker, men jag har varken tid eller lust att ta in pengar, beställa, riskera att betala tull och skit och sen inte få pengar i sista hand.
Jag beställer nog en på Måndag från Singapore, återförsäljaren har 100% positiv kritik och det blir 1700 spänn ca.
/ Jens
Hur många av er klockfetischister har en klocka som visar rätt tid idag?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|