blacktriple
Har två Aprilior!
Givetvis är en mekaniskt urverk inte lika exakt som ett kvartsur om det är vad du syftar på.
Jag tror att han syftar på normaltidsomställningen.
Givetvis är en mekaniskt urverk inte lika exakt som ett kvartsur om det är vad du syftar på.
Jag tror att han syftar på normaltidsomställningen.
Du har nog rätt, men det var väl natten till söndag man ändrade till vintertid?
En extra bonus är att den är skitsnygg i mörkret...kan ni impa på brudarna!
Jag har sökt lite nu.. Det verkar som att det finns 3 olika versioner av Nighthawken, en för usa, en för europa och en för asien. Dock lite oklart vad det är för skillnad, om det nu är nån skillnad?
BJ7005-59E (svart/svart)
BJ7019-54E (svart/svart)
BJ7019-62E (svart/svart)
Min Oris ger ledljus om det är helt mörkt.
Bytte batteri i min PRS200 i förra veckan. Gjorde även ett trycktest för totalt 200spänn. Lite skillnad mot servicekostnaderna på tidigare nämna pjäser i denna tråd... en PRS 200 sedan kanske.. 10 år snart. Den har gått "som en klocka", bytt batteri en gång. Kan inte annat än rekommendera.
MVH
J
Var det via Singaporebutiken? Länk?Nu köpte jag en, dom skrev gåva på paketet och skickade inte med någon följesedel.
Hoppas jag kommer undan med 1592 kr.
/ Jens
Kostade?
/ jens
Bytte batteri i min PRS200 i förra veckan. Gjorde även ett trycktest för totalt 200spänn. Lite skillnad mot servicekostnaderna på tidigare nämna pjäser i denna tråd.
Var det via Singaporebutiken? Länk?
Sitter ni och köper klockor över postorder från asien?
Skulle jag nog fan inte våga göra. Finns så mycket skit därborta, så man vill känna på grejjerna innan man köper.
Sitter ni och köper klockor över postorder från asien?
Skulle jag nog fan inte våga göra. Finns så mycket skit därborta, så man vill känna på grejjerna innan man köper.
Reagerade på det också när jag kollade runt lite på Certina, bland annat gäller inte deras garantier om de säljs via nätet (om det inte är en försäljare via t ex stjärnurmakarna), värt att ha i åtanke.
Förresten har du helt fel om Certina. Dom har 2 års internationell garanti vid uppvisande av korrekt ifyllt kvitto av återförsäljare (vilket du självklart får om du handlar online med, alla de som säljer nya klockor är återförsäljare) Läs länken: Certinas villkor för garanti
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|