Svårt att återskapa ljuset med kameran som inte är den bästa.
Denna kommer jag ha i många år
Riktigt snygg!
Svårt att återskapa ljuset med kameran som inte är den bästa.
Denna kommer jag ha i många år
Tiden rusar iväg, upp upp, tackar tackar
...lite reparationer...
Va, går en sådan sönder??
Absolut. Mer än en "svenssonklocka". Och dyrt är det att laga med.
Det är en sak man får räkna med i ekvationen när man handlar en mekanisk klocka.
Jag bytte boett (den knappen man ställer in tiden på), packning, putsning, justering. 4650kr.
/ Jens
Så, om man nu är intresserad av...............gissa modellen..........Nighthawk klockan. Vart kom ni fram till är bäst att skicka efter den?
Riktigt fet ser den ut! Letade efter en sådan klockan (med stort ur) för ett tag sedan men hittade ingen snygg så det blev ingen affär, såg nu denna och jag skickar efter en direkt.
Har lite svårt att välja mellan svart och silvrig också.
Såg även att den fanns med gummirem istället för länkar, är detta någon "random" klockaffär har hemma om man i framtiden vill byta? Eller måste man skicka efter gummiremmen till just denna klockan isåfall?
Posta gärna fler bilder på klockan också ni som fått hem dom. Tacksam för snabba svar, beställer den gärna idag.
Jag beställde från Duty Free Island på Ebay. Rekommenderas.
Jag föredrar svart efter att live ha kollat på båda, men smaken är som baken.
Jag pröjsade ingen tull + moms.
/ Jens
Ok då blir det därifrån!
Nu ska man bara bestämma sig för färgen.
Var det några skillnader på modellerna? Tyckte nån skrev det tidigare.
Jag vet inte mer än att den europeiska står det "Nighthawk" på urtavlan. Det gör det inte på den asiatiska.
Annars får man vad man pröjsar för. 1500 pix ger en lite för lätt, men stor klocka utan superkvalitet.
/ Jens
Nu hade du redan beställt såg jag, men ändå.Så, om man nu är intresserad av...............gissa modellen..........Nighthawk klockan. Vart kom ni fram till är bäst att skicka efter den?
Riktigt fet ser den ut! Letade efter en sådan klockan (med stort ur) för ett tag sedan men hittade ingen snygg så det blev ingen affär, såg nu denna och jag skickar efter en direkt.
Har lite svårt att välja mellan svart och silvrig också.
Såg även att den fanns med gummirem istället för länkar, är detta någon "random" klockaffär har hemma om man i framtiden vill byta? Eller måste man skicka efter gummiremmen till just denna klockan isåfall?
Posta gärna fler bilder på klockan också ni som fått hem dom. Tacksam för snabba svar, beställer den gärna idag.
Nu hade du redan beställt såg jag, men ändå.
Jag köpte (tillslut) Nighthawken med gummibandet. Har kört den i en månads tid ungefär nu och är jävligt nöjd. Den är riktigt bekväm och känns som ett roligt och utstickande komplement till mina andra ur med länk.
Gummibandet är ett "unikt" Citizen-band. Åtminstone är snabbknäppet märkt med Citizen och ser likadant ut som övriga lås till länkarna. Skulle misstänka att detta går att ta hem genom din lokala urmakare, eller säkerligen via någon ebaydealer någonstans.
Kan slänga upp lite bilder vid senare tillfälle.
Förövrigt beställde jag klockan ifrån GB för ~1600sek.
Några småkassa bilder.Väldigt shysst om du kunde ladda upp några bilder ja, hittade inte överdrivet många pics av denna "versionen" på nätet.
Några småkassa bilder.
Jag byter min mot en häftig systemkamera.Nu ska du inte vara blyg, dom var sämre än "småkassa"
Fan vad jag gillar den, jag måste fixa en sån där.. Någon här som har tröttnat på sin?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|