mr_sundstrom
Firefighter
Bump nu då!
Ledsen, men har dålig koll på klockor i den prisklassen. Personligen hade jag nog köpt en Swatch av något slag. Finns både i plast och stål. Men de är antagligen inte så robusta som du skulle önska och saknar tidtagning (bortsett från chronograferna).
Ang G-Shock är det samma skal på alla varianterna även de billigare? Det är något jag skulle undersöka inför köp.
Finns massor med klockor att köpa, men utbudet här hemma är rätt dåligt. Jag skulle nog antagligen köpt något riktigt billigt eller köpt sett ut en klocka jag verkligen gillade.
Tänker du arbeta med klockan där du riskerar att tappa den eller skada den kanske du skulle satsat på något billigt som du kan ersätta lätt.
Tror inte att risken för att tappa klockan är så direkt överhängande.
Vet att det finns lika många olika klockor som det finns åsikter om dem, men det är ju lite därför jag slänger ut frågan...
Köpa in- eller utrikes har ingen betydelse, men det kan ju vara kul att kunna klämma på lite modeller innan man bestämmer sig.
Kollat på Traser code blue. Kostar lite mer än budgeten tillåter egentligen, men va faan...
Tjöp en Luminox. Approved by USMC
http://www.usnavysealstore.com/categories.asp?cat=1487&middle
Vart e alla posörer som dyka upp i sådana hära trådar för att visa upp sina fina klockar dom har köpt för 6 siffriga belopp?
Hur gick det med ditt/dina armyband till Nighthawken? Fick du fatt på några? Blev det bra?Vi är redan här och har redan lagt upp dom, men du måste va med från början eta...
Hur gick det med ditt/dina armyband till Nighthawken? Fick du fatt på några? Blev det bra?
Och viktigast av allt, hade du något över?
Har din fru Karl Alfred-armar? med tanke på Nighthawkens ansenliga storlek....
En son har kopte jag till mig sjalv sist jag var hemma!
Var har du köpt söner?
Äh
Förlåt
Lågt som fan...
Om jag hade en son sa skulle jag salja honom, har tyvarr inga svenska bokstaver pa jobbpcn...
Inte illa menat.
Även jag, i mitt efterblivna tillstånd förstod faktiskt vad du menade.
Nu ska jag bara hålla käft'n å int säja nå mer.
Funderar på denna Certina. Klassisk, tidlös modell (visar förstås tiden ) men modern och jäkligt snygg tycker jag själv!
Äh, slå till på en riktig mekanisk pjäs och handla en Breitling med en gång...
Min har varit med nu i snart 10 år och det enda man behöver göra är att serva någon gång ibland. Tål mekaniskt våld mycket bra
/ Jens
Tjöp en Luminox. Approved by USMC
http://www.usnavysealstore.com/categories.asp?cat=1487&middle
Vart e alla posörer som dyka upp i sådana hära trådar för att visa upp sina fina klockar dom har köpt för 6 siffriga belopp?
Nä, nån breitling blir det inte med motivationen att den är för dyr!
Sen får den tåla hur mycket stryk som helst...
Som sagt lutar det åt traser... Hittade en modell som inte verkar tillverkas längre, men som känns helt rätt...
P5902 SAR Edition
Nån som handlat därifrån?
Luminox verkar vara same shit som traser, fast dyrare för att dom är approved by JunajtedStejtsWörldPolise...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|