Köra bakhjul!

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
:D 120km/h rakt fram combos i full trafik på motorvägen skulle jag vilja se dig göra.

Powerwheelies kan vem som helst.
squid.gif

Ja att du kör fort tvivlar jag inte på, du har väl bråttom hem för att hinna vara internetgangster.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
O ska du nånsing få upp din hoj på slangen David så lär du behöva tillhöra gruppen som ger fullgas med kopplingen helt inne ;)
Det är ju så du gör och de funkar dåligt, R1:an äre bara att gasa upp vetty. Ingen slö hoj som tex fireblade :tummenupp

Har du tråkigt på jobbet idag Per eller? ;)

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Det är ju så du gör och de funkar dåligt, R1:an äre bara att gasa upp vetty. Ingen slö hoj som tex fireblade :tummenupp

Har du tråkigt på jobbet idag Per eller? ;)

10 cm powerwheelies klarar väl vilken moppe som helst...?

Inte tråkigt på jobbet, bara kul att hoppa lite på dig :tungan

Wheelie_babe

Guest
Men asså d e sant...ja måste nästan kämpa för o få ner framhjulet...

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
problemet jag har med att bara köra power wheelie d.v.s. inte gasa-släppa-gasa utan bara gasa-till-det-rasar, är att det blir så sjukt hysteriskt efter 10000 varv, jag bajsar ner mig varje gång framhjulet lyfter eftersom man ligger i närmare 100km/h och allt flyger förbi i rasande takt. Jag tror också att man ska ge fan i att kolla hur snabbt det går, underlättar ju inte direkt :)

min 750 går lätt upp med gasa-släppa-gasa men 1000 kubikarna verkar ju bara vara att dra full rulle runt 4000-5000 varv så reser dom sig med en gång och det borde ju vara betydligt lättare att träna på en sådan än att behöva blanda in en massa andra moment som att släppa på gasen för att sedan dra full rulle igen.

Jag måste definitivt träna på detta i sommaren men det suger att träna själv, måste hitta någon som kan lära mig att inte vara en sån chicken (och det är jag :mad: ) Ska ta hojen till jobbet i danmark imorgon och ska fanimig wheela hela öresundsbron! :D

edit: blev en 3cm wheelie precis efter betalbåset :gnissla

Last edited:
Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...