Hade jag bara lyssnad på dej!
Moralkärringar!
Det händer aldrig mig!
Kör i shorts gör jag bara på fyllan.
hm,, jag tog mitt kort för ca 4 veckor sen, har kört 200mil , och testat köra i jeans och tröja till jobbet,, givetvis hjälm med,, och det känns SKIT FEL.
man vågar ju knappt svänga haha,, nä ställ och full mundering får det allt va för min del.
Dessutom undrar jag hur många gånger de som skriker högst om skyddsutrustning verkligen har varit omkull.
2990426Jag tycker att folk får köra i vad de vill. Det börjar bli så säkerhetsmedvetet (t.ex. cykelhjälm) att man snart knappt borde gå utanför dörren för att minska risken att råka skada sig.
Jag fattar inte hur jag överlevde på 80-talet: cyklade utan cykelhjälm och körde sen moppe som gick 50+ km/h. Täljde med kniv som liten, sköt luftgevär och raketer, sköt med borrad startpistol, smällde smällare, snusade, tjuvrökte osv. ALLT borde väl vara förbjudet (smällare är väl det nu?)...
Jag kan förstå om man irriterar sig lite men blir man "förbannad" för att man ser nån köra i shorts borde man skaffa sig ett liv.
Tillräckligt för att jag ska vara nöjd iallafall.
Jag kör enbart i boxershorts. enbart för att få visa mina tatueringar. F.ö kör jag endast hoj då jag är en kille med liten penis, hävdar mig på stan varje helg ( thaiboxare som måste visa mina kunskaper ute). Om inte detta vore nog, så gör jag det även på att imponera på mina f.d elever som givetvis inte hade respekt pga utlärningen, utan endast för ja körde hoj!
Är du full?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |