YES!!!!!! Klarade kortet!!
Vi var 3st som skulle köra. Tyvärr så kuggade dom redan på manöverproven.
Känns rätt gott att vara den som klarade sig. Fast han tyckte jag körde för fort bland husen men jag låg rätt så han kunde bara påpeka det hela... Var lite rädd där att jag hade blivit kuggad..
Så nu jivlar har magen slutat att jävlas... Är väl inte så konstigt. hehe Körde ju ner en jädrans massa att så den blev sysselsatt haha
Ser ni nån som står vid en parkeringficka... Det är bara jag som kollar igenom det finstilta på lappen
Lycka till den 11/10!!!
Vänta tills den dagen, då kommer det att pirra s**an i magen. Jag lovar
Vi var 3st som skulle köra. Tyvärr så kuggade dom redan på manöverproven.
Känns rätt gott att vara den som klarade sig. Fast han tyckte jag körde för fort bland husen men jag låg rätt så han kunde bara påpeka det hela... Var lite rädd där att jag hade blivit kuggad..
Så nu jivlar har magen slutat att jävlas... Är väl inte så konstigt. hehe Körde ju ner en jädrans massa att så den blev sysselsatt haha
Ser ni nån som står vid en parkeringficka... Det är bara jag som kollar igenom det finstilta på lappen
Goiting skrev:Det otroliga har hänt. Jag har fått uppkörningstid den 11/10...Jag ringde "Kul på hjul" för att kolla läget lite.Det slutade med att jag bokade en dubbellektion nästa vecka och dom ringde och bokade en uppkörningstid för mig.Han jag skall köra med skall kolla på måndag hur det verkar om jag kan klara körkortet i år eller inte.... FAN VAD GLAD JAG ÄR....!!!!
Pirrar grymt i magen kan jag lova..... Önska mig lycka till för det lär jag behöva.
Lycka till den 11/10!!!
Vänta tills den dagen, då kommer det att pirra s**an i magen. Jag lovar