rozen
.:karatekissemiss:.
Alicia skrev:För sex år sen??
Jag betalar nu 740 kr för 80 min
500:- 60min Engströms?
Alicia skrev:För sex år sen??
Jag betalar nu 740 kr för 80 min
Exakt. Om du fixar det mesta bra så borde han/hon ju kunna ha överseende med lite smågrejer. Men man vet ju inte om man får nån nitisk jäkel. Försök att inte vara nervös (lätta att säga), utan utstråla självsäkerhet.Alicia skrev:Lär väl märkas och sen får man väl hoppas på att man får en schyst kontrollant
lärarn skrev:Exakt. Om du fixar det mesta bra så borde han/hon ju kunna ha överseende med lite smågrejer. Men man vet ju inte om man får nån nitisk jäkel. Försök att inte vara nervös (lätta att säga), utan utstråla självsäkerhet.
rozen skrev:500:- 60min Engströms?
Fixxxer skrev:En till här som har förhoppningar om att försöka hinna med teori och körningen i år. Funkar det inte som jag vill blir det teori i höst och uppkörning till 2006.
Jag får pröjsa 8 900:- för 15 lektioner a la 80 minuter samt teori. Helt OK för min plånbok. Dock så måste pengarna ut före skatten kommer i augusti men det är skitsamma. Får väl stå på bar backe innan dess då!
Jag tar min första lektion 28 april, alltså nästa torsdag. Har provsuttit en Honda och det var typ med erfarenhet... *skrattar*
Det ska bli spännande att följa er som startat i år med, kanske kan man bli extra peppad.
Mitt mål är att spöa en arbetskamrat (som jag förövrigt redan spöade i att hinna ta körkort B) eftersom han skryter som fan att han ska ta det snart... och har sagt så i typ 2 år...
Murra skrev:Hur stor risk är det att man får köra på grus egentligen?
Ngn som har ngra bra tips o trix om man ska köra upp i Barkarby?
//Mvh Tommy
kurre3 skrev:Hur är uppkörningen upplagd?
Får man fortsätta uppkörningen om man (ursäkta lokaluttrycket) "kukar ur" på manövreringen?
Nån som kör upp tidigare än 27 april som bor i, eller norr om Linköping förresten???
Får man fortsätta uppkörningen om man (ursäkta lokaluttrycket) "kukar ur" på manövreringen?
Nån som kör upp tidigare än 27 april som bor i, eller norr om Linköping förresten???
Anton_Ljunghusen skrev:Ett felsteg på manöverbanan så är det bara att sätta på den gröna skylten där bak och åka hem
Hakka skrev:Uhm, nej. Dom är ute efter en helhetsbild. Jag har sett folk låsa både framhjul och bakhjul och ändå bli godkända.
Än mer så nu i nya manöverprovet.
Alicia skrev:Nu har man varit å kört igen, andra lektion.
Körde åttor och konbanor, gick riktigt bra faktiskt.
Dock hade jag lite problem å svänga åt höger första gångerna men sen
gick de me.
Några gånger åkte fötterna ner i marken när man körde för sakta å det kändes som hela hojen skulle tippa över en, men gick kanon senare och fötterna höll sig där dom skulle.
FreddaAbborre skrev:Risken är nog rätt stor att du får köra lite grus.
Men är rätt lätt egentligen. Leta reda på nån grusväg och cruisa bara! Kör i spåren (mitten är extra "grusig")
Och så lycka till i morn!
Sad Glad skrev:Det där låter ju jättebra. Jag har kört fyra gånger men känner att jag måste öva mycket mer på krypkörningen. Det är nog det jag behöver öva mest på. Har iofs inte gjort 70- och 90-inbromsningarna ännu...
Anton_Ljunghusen skrev:Ett felsteg på manöverbanan så är det bara att sätta på den gröna skylten där bak och åka hem
P.s Du kommer förmodligen få köra grusväg (min polare körde upp 3 ggr i lkpg förra sommaren), sen kurviga vägar. Där ska du hålla max 50 i kurvorna (70-väg)!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|