Anton_Ljunghusen skrev:Tips är att jucka lite på gasen hela tiden när ni krypkör, blev mkt enklare för mig och jag kunde öva längre eftersom den inte blev så varm lika snabbt =)
Såvida man inte har som jag en luftkyld.....
Anton_Ljunghusen skrev:Tips är att jucka lite på gasen hela tiden när ni krypkör, blev mkt enklare för mig och jag kunde öva längre eftersom den inte blev så varm lika snabbt =)
Mr Mac skrev:De flesta frågorna är samma som för B-behörighet så det är det du bör lägga krutet på. Det var bara några få specifika mc-frågor.
AxlySM skrev:Gillade starkt en fråga gällande spolarvätska.. Ofta man har det på hoj.
frågan man fick hur man märker upp utstickande last t.exempel brädor var oxå rätt smart :kockoAxlySM skrev:Gillade starkt en fråga gällande spolarvätska.. Ofta man har det på hoj.
stoooffe skrev:Har lite frågor!
När man kör upp, tål uppkörningsgubben att man gör nåt misstag? Ja menar han ska ju kolla på helheten? Man kan ju knappast göra allt helt perfekt
Hur länge är man ute o kör i trafiken?
När man kör upp, tål uppkörningsgubben att man gör nåt misstag? Ja menar han ska ju kolla på helheten? Man kan ju knappast göra allt helt perfekt
stoooffe skrev:Så nu får man inte uppkörning förräns sista veckan i Augusti om jag inte kan fixa en privat.
Blir så jävla less kommer ju fan inte få köra ett skit mc denna sommaren!
Extreem_ skrev:Körde min första och enda körlektion idag, (dubbel) och det var kul! Kändes bra att gå igenom lite vad som förväntas vid uppkörningen. Jag har en fråga angående högfartsdelen med undanmanöver i början, ska man bara glida igenom där? Alltså lägga höger -> lägga vänster. Eller ska man bromsa, bromsa, bromsa, släpp och lägg höger -> vänster.
Antar att det är glida som gäller? Har uppkörning i slutet av nästa vecka, hoppas på sol och en bra dag!
Grattis alla som har säkrat resten av sommaren, övriga.. Kom igen! Det går om man vill!
/mvh Johan
Thanks!Ogre skrev:när man kommer till hindret , slå av på gasen och lägg ner hojen ( frikoppla ej )
Extreem_ skrev:Körde min första och enda körlektion idag, (dubbel) och det var kul! Kändes bra att gå igenom lite vad som förväntas vid uppkörningen. Jag har en fråga angående högfartsdelen med undanmanöver i början, ska man bara glida igenom där? Alltså lägga höger -> lägga vänster. Eller ska man bromsa, bromsa, bromsa, släpp och lägg höger -> vänster.
Antar att det är glida som gäller? Har uppkörning i slutet av nästa vecka, hoppas på sol och en bra dag!
Grattis alla som har säkrat resten av sommaren, övriga.. Kom igen! Det går om man vill!
/mvh Johan
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |