Anton_Ljunghusen skrev:Tips är att jucka lite på gasen hela tiden när ni krypkör, blev mkt enklare för mig och jag kunde öva längre eftersom den inte blev så varm lika snabbt =)
Såvida man inte har som jag en luftkyld.....
Anton_Ljunghusen skrev:Tips är att jucka lite på gasen hela tiden när ni krypkör, blev mkt enklare för mig och jag kunde öva längre eftersom den inte blev så varm lika snabbt =)
Mr Mac skrev:De flesta frågorna är samma som för B-behörighet så det är det du bör lägga krutet på. Det var bara några få specifika mc-frågor.
AxlySM skrev:Gillade starkt en fråga gällande spolarvätska.. Ofta man har det på hoj.![]()
frågan man fick hur man märker upp utstickande last t.exempel brädor var oxå rätt smart :kockoAxlySM skrev:Gillade starkt en fråga gällande spolarvätska.. Ofta man har det på hoj.![]()
stoooffe skrev:Har lite frågor!
När man kör upp, tål uppkörningsgubben att man gör nåt misstag? Ja menar han ska ju kolla på helheten? Man kan ju knappast göra allt helt perfekt![]()
Hur länge är man ute o kör i trafiken?
När man kör upp, tål uppkörningsgubben att man gör nåt misstag? Ja menar han ska ju kolla på helheten? Man kan ju knappast göra allt helt perfekt![]()
stoooffe skrev:Så nu får man inte uppkörning förräns sista veckan i Augusti om jag inte kan fixa en privat.
Blir så jävla less kommer ju fan inte få köra ett skit mc denna sommaren!![]()
Extreem_ skrev:Körde min första och enda körlektion idag, (dubbel) och det var kul! Kändes bra att gå igenom lite vad som förväntas vid uppkörningen.Jag har en fråga angående högfartsdelen med undanmanöver i början, ska man bara glida igenom där? Alltså lägga höger -> lägga vänster. Eller ska man bromsa, bromsa, bromsa, släpp och lägg höger -> vänster.
![]()
Antar att det är glida som gäller? Har uppkörning i slutet av nästa vecka, hoppas på sol och en bra dag!![]()
Grattis alla som har säkrat resten av sommaren, övriga.. Kom igen! Det går om man vill!![]()
![]()
/mvh Johan
Thanks!Ogre skrev:när man kommer till hindret , slå av på gasen och lägg ner hojen ( frikoppla ej )
Extreem_ skrev:Körde min första och enda körlektion idag, (dubbel) och det var kul! Kändes bra att gå igenom lite vad som förväntas vid uppkörningen.Jag har en fråga angående högfartsdelen med undanmanöver i början, ska man bara glida igenom där? Alltså lägga höger -> lägga vänster. Eller ska man bromsa, bromsa, bromsa, släpp och lägg höger -> vänster.
![]()
Antar att det är glida som gäller? Har uppkörning i slutet av nästa vecka, hoppas på sol och en bra dag!![]()
Grattis alla som har säkrat resten av sommaren, övriga.. Kom igen! Det går om man vill!![]()
![]()
/mvh Johan
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |