Kungen
Ny medlem
Lycka till propp-Fia.
Samma här.Propp-Fia skrev:2374661Börjar bli lite nervös nu... kör upp nästa onsdag... *gaah*
Ilma skrev:2375389Samma här.
Jag kör upp mitt på dagen så man hinner bli duktigt nervös innan...
Lycka till!!
Somehow skrev:2377473Uppkörning om 3 timmar, börjar bli lite smått nervös nu
Lycka till, du är väl mitt inne i stadskörningsdelen nu?Dibbe75 skrev:2376819nu får så många som helst hålla tummarna! imorrn gäller det för mig!... kl 6.30 bär det av till övningsbanan för lite uppvärmning!
behöver jag säga att jag e NERVÖS
å inte blev det bättre sist när jag klantade mig på högfartsdelen å välte ett par koner med foten :S
Dibbe75 skrev:2378397Tack allihopa, jag fick godkänt!!!
men fyfan vad nervis jag var på konbanan, första varvet på lågfarten så satte jag ner foten vid vändningen!... 2:a gången gick det bättre
sen strulade jag till det på högfarten också! första gången så tyckte kontrollanten att jag saktade in för mkt när jag började köra slalom!... 2:a försöket tog jag och välte en kona och tänkte att nu var det kört!... men fick godkänt ändå så ge aldrig upp
faaaan vad glad jag är! kan knappt fatta att det är sant ännu
Propp-Fia skrev:2378468Grattis!! Skönt att höra att det gick bra! Blir det till att fira ikväll då?
SheDevil skrev:2378573Hej på er!
Men, denna nervositet, är det ngn som har recept på vad fan man gör åt den?? Den kan helt klart ställa till en uppkörning!! /SheDevil
SheDevil skrev:2378573Hej på er!
Kul med en tråd för oss som håller på att ta kortet!! Jag ska köra upp på torsdag och håller på att skita på mig....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|