Micke_Nilsson skrev:2201156Oj ett tag kvar tills dess...men den som väntar på nått gott väntar alltid för länge
Sant men GÖTT att ha fått en tid nu iaf.. trodde f-n ja skulle få vänta tills Augusti.. eftersom inte läraren sagt nåt än hehe.
Micke_Nilsson skrev:2201156Oj ett tag kvar tills dess...men den som väntar på nått gott väntar alltid för länge
Snowman89 skrev:2201206nejdå jag fick kolla alla "eldetaljer" och drivpaket, vad jag kommer ihåg så glömde jag kolla en sak på kedjan och så svamlade jag lite om hur sliten kedjan skulle vara men det gick bra ändå
kAtanAmAn skrev:2200606Imponerande som fan
Vad kostade intensiven??
mvh
matte skrev:2201312imorgon gäller det kl 8.15 har jag tid för min första uppkörning...
Fan vad nervöst!
nordnord skrev:angående "eldetaljer" ska man kolla batteri å säkringar oxå? samt hur rycker man i styret om man ska kolla styrlagren?
nordnord skrev:Ujujuj jag är så nervös att ja inte vet var ja ska ta vägen har uppkörningen i övermorrn (torsdag)
Det jag undrar är dem benhårda på säkerhetskontrollen? Det känns som tackvare min nervösitet kommer jag glömma nån liten detalj eller råka lägga dit något extra som kanske inte hör ihop med den kategorin jag får?..
Lokidon skrev:2200348Weeeeeeeee!! Jag klarade kortet idag efter en intesiv vecka i Västerås. Var nervös eftersom jag aldrig varit helt säker på krypkörningen.
Vurpade desutom under en bromsövning ca en halvtimme innan och bröt nyckelbenet. Då tänkte jag nu är det kört.. har jag inte klarat krypkörningen förut, så lär jag inte göra det nu. Men jag stog ut och nu har man lappen
Motin skrev:2201024Gaaah PANIK hehe.. fick tid för uppkörning idag.. 6 Juli 13:00, vi är 3st som ska köra upp. *gulp* Men det är väl bara att försöka ta det med en nypa salt.. Mycket lättare sagt än gjort...
Tror det är väldigt svårt att bli kuggad på säkerhetskontrollen. Har du hyffsad koll så spelar det nog ingen större roll om du glömmer något. Men det är bara vad jag tror.nordnord skrev:2201200Ujujuj jag är så nervös att ja inte vet var ja ska ta vägen har uppkörningen i övermorrn (torsdag)
Det jag undrar är dem benhårda på säkerhetskontrollen? Det känns som tackvare min nervösitet kommer jag glömma nån liten detalj eller råka lägga dit något extra som kanske inte hör ihop med den kategorin jag får?..
Goiting skrev:2200613
Är så jävla förbannad!!!
Hade uppkörning idag kl 8 imorse.Det var min andra uppkörningstid. Den första jag hade fick jag omboka för det saknades en ynka lektion och den gick inte att få för det var fullt.
Nåväl, imorse var jag upp kl450 för att vara på skolan kl 6 så jag skulle hinna ut och värma upp lite innan körningen skulle börja. Inga problem ut till Säve, kändes lugnt och bra. Var superinställd på att idag skall jag ta kortet.
När vi kom fram till Säve var det ca 15min kvar innan vi tilläts in på konområdet. Då sa min körlärare att vi kan öva på säkerhetskontrollen så länge och det var ju ingen dum idé. Gjorde däck och fälg, bromsar, ljus och el. När jag kom till drivpaketet eller vad det kallas så sket det sig. När jag skulle kontrollera att gasreglaget funkade som det skulle kände jag hur det knäppte till och handtaget gick ett extra varv. Då visade det sig att vajern gick av för den var sönderrostad mitt i, JÄVLA SKIT!!! Den jäveln kunde väl hållt i ynka 5 mil till men nej då, den jäveln bestämmer sig för att gå av precis innan min uppkörning. Jag blev så förbannad så jag kände för att sparka omkull hojen och tända eld på skiten.
Eftersom det var bilskolans hoj så betalar dom nästa uppkörning men det hjälper inte mig att bli på bätter humör, jag skulle ju ta kortet IDAG!!
Jag säger bara en sak och det är FAN
Jag kanske kan köra upp nästa vecka om dom får tag på en ny vajer för det fanns det ingen idag.
Kanske inte meningen att man skall ha det förbannade kortet.
Lagen om all jävlighet, förbannade otur.....!!!!!!!!!
skert skrev:2201408
VV-gubben fråga mig "inget glömt?" när ja missa tutan på säkerhetskontrollen, samma på B-uppkörningen.
Knoxan skrev:2202757Angående säkerhetskontrollen:
Vad skall kontrolleras om vv-gubben ber dig kontrollera El???
mvh
ERik
skert skrev:2201424Det fixar du, du verkar ha bra koll på´t redan nu. Öva öva öva!
Richiie skrev:2203028JaAAAAAaaa!!!!! Precis kommit hem från uppkörningen med klarat prov!
Ska iväg köpa hoj nu... lycka till alla ni som sliter med kortet
En gång till; JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Richiie skrev:2203028JaAAAAAaaa!!!!! Precis kommit hem från uppkörningen med klarat prov!
Ska iväg köpa hoj nu... lycka till alla ni som sliter med kortet
En gång till; JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
RocketQueen skrev:2203084
Så var det för mig också. Man blir så knäckt när man kuggar så då blir man så nervös att man kuggar igen. Jag gick och tänkte på min uppkörning innan hela tiden. Det hjälpte. Då hade man liksom gått igenom den så mycket att man inte blev liiika nervös.
matte skrev:2201312imorgon gäller det kl 8.15 har jag tid för min första uppkörning...
Fan vad nervöst!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |