UffeTuff skrev:2221423Förbjudet att parkera på sida med UDDA husnummer på UDDA datum (och tvärtom).
Jag har fortfarande kvar tre testprov på korkort.com, hör av er om ni vill ha några
Skicka mig gärna en! Genom pm? Ska göra teoriprov imorn
UffeTuff skrev:2221423Förbjudet att parkera på sida med UDDA husnummer på UDDA datum (och tvärtom).
Jag har fortfarande kvar tre testprov på korkort.com, hör av er om ni vill ha några
Klabbe85 skrev:2221506Wish me luck!
Idag har jag äntligen uppkörning!
Klockan 08:15 smäller det!
Nu ska jag ut och öva lite till, fan vad nervös jag är!
Tjet skrev:2221907Nå, hur gick det?
Tråkigt att du kuggande, men jag tror inte han hade något emot dig alls. Så känner alla när dom blivit kuggade verkar det som.Klabbe85 skrev:2221932Åt helvete!
Vi var sju stycken som körde upp occh han kuggade 3 av oss redan på krypkörningen för skitsaker!
Mig kuggade han för att jag satte ner foten en gång och sen fick jag köra om den och då var det perfekt enligt mig och min lärare men han tyckte att jag "pumpade" för mycket med kopplingen!
Jaja nu får jag väl ta och ringa till vägverket varje dag och leta efter avbokningar!
Edit: Han tyckte nog inte om mig verkade det som!
HanneZ skrev:2221938Tråkigt att du kuggande, men jag tror inte han hade något emot dig alls. Så känner alla när dom blivit kuggade verkar det som.
HanneZ skrev:2221938Tråkigt att du kuggande, men jag tror inte han hade något emot dig alls. Så känner alla när dom blivit kuggade verkar det som.
Va? Ta en screenshot på den pleaseScorpion.SE skrev:2222128Håller på som bäst o sliter med mitt körkort, fan va länge man ska vänta få att få skriva teori... Då jag är i Kanada på jobb just nu, passade jag på att inhandla körkortsfrågorna på CD från körkort.se...
Vet inte om det är dom som supit när de lade ner frågorna på skivan eller om frågorna verkligen är så j**la dumma på riktiga provet...
Vad tycks om denna:
Hur många cylindrar kan en 4 takts motor ha?
*4
*6
*8
Rätt svar är 6 st, men va FAN, tror inte att en V8 är 2 takt direkt.
Scorpion.SE skrev:2222128
Rätt svar är 6 st, men va FAN, tror inte att en V8 är 2 takt direkt.
shoei skrev:2222277Klarade teoriprovet i morse : D 57 rätt.
Det blev en jäkla intensivkurs, mindre än 24h tog det sen jag bokade, varav 2h var plugg
Tack för det! Det gav mig 2 poäng
Halogen skrev:2222165Är det inte så att just den frågan ligger i en block av mc-tekniska frågor? Och isf, är inte sex cyllar det mesta som gjorts på MC? Gamla CBX:en har ju det bland annat.
Scorpion.SE skrev:
Motin skrev:2222289Grattinerar det var väl gött ? Tänk om det kunde gå lika smärtfritt på uppkörningsdagen som det kändes att det gick på uppskrivningen .. hehe...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|