thompa_86 skrev:YESSS!!!!
Känns så jäkla underbart, klarade teorin idag!
fick 57 av 65
ich bin glad!
lorkan skrev:Grattis ! Jag har precis köpt ett körkortsprogram till datorn och ska snart skriva upp jag också (absolut senast 15 feb), hoppas jag klarar det.
Hur lång tid har man på sig att skriva ?
lorkan skrev:Grattis ! Jag har precis köpt ett körkortsprogram till datorn och ska snart skriva upp jag också (absolut senast 15 feb), hoppas jag klarar det.
Hur lång tid har man på sig att skriva ?
Malmeqvisto skrev:Tänkte höra för oss som tänker köra upp privat var som är bäst att köra upp. Vägverket lägger upp statistik på sin hemsida men den säger inget om privatisterna.
Vad jag har hört ska Malmökontoret vara jävliga mot privatister. Jag blev kuggad för en riktig skitgrej första gången jag körde upp med bil av dem.
Det jag vill få fram är att om det är svårt att bli godkänd som privatist på ett ställe och lättare på grannstället kan det ju vara värt den resan. Så fram med alla rykten nu
jag sätter automatiskt ner vänsterfoten eftersom jag ofta bromsar tills jag står still med fotbromsen så dom sa då itne att det var fel när jag körde upp...Alicia skrev:Att inte sätta ner högerfot??
Jag sätter alltid i högerfoten, tror inte att de är något uppkörningsledaren bryr sig om. Inte han körde för iallafall
marandy skrev:Jag körde upp privat med både lätt mc och med bil i malmö. Inga problem. Men det kanske är så att intendenterna eller vad de kallas väljer vilka de tycker om och inte tycker om? En kille jag känner fick soppatorsk på en avfart från motorvägen, och fick leda motorcyklen till en mack, tanka, och sedan fortsätta. Men han blev inte kuggad.
Motin skrev:Tiden är 50min vad jag har kunnat läsa mig fram till. Trodde först det var 60min ack jag hade fel.. Gjorde teoriprovet för B-kort 2000 på 9min så jag tror inte 50min är så värst lite tid Har mitt a-teoriprov att se fram emot 3:e Feb...!
Du har 50min på dig att klicka, skriva var det länge sen man fick göra , sorry jag var bara tvungen !
Snowman89 skrev:jag sätter automatiskt ner vänsterfoten eftersom jag ofta bromsar tills jag står still med fotbromsen så dom sa då itne att det var fel när jag körde upp...
Motin skrev:Jo men det låter inte som att det är något som de kuggar för.. soppatorsk kan man ju få ute i trafiken. Tyder bara på dålig planering/koll på tanken.
marandy skrev:Jo, det är sant. Men jag tror inte att de är "hårdare" i Malmö än någon annanstans.
Grattis...nu är de bara att invänta våren och börja med uppkörningen direkt så hinner du nog ut på vägarna redan i sommar.thompa_86 skrev:YESSS!!!!
Känns så jäkla underbart, klarade teorin idag!
fick 57 av 65
ich bin glad!
LocDog skrev:Grattis...nu är de bara att invänta våren och börja med uppkörningen direkt så hinner du nog ut på vägarna redan i sommar.
RonnyE skrev:Hur billiga var era körkort? M.v.h Ronny
Mr Helmut skrev:2000kr
Jag ska ta A kort nu till våren och undrar om jag kan tjäna på att åka ned till skåne för att köra upp?
Här får man börja köra upp 1 maj
Motin skrev:räknar med att få börja köra i slutet av april början på maj !
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|