bad santa
erkänd fortåkare
vilket program krävs för att öppna rar filer? kommer inte ihåg :kockoMoYa skrev:Dessa två program använde jag mig av när jag tog korten nu i höstas bara att tanka Teori Program
Hoppas ni få nytta av dom
vilket program krävs för att öppna rar filer? kommer inte ihåg :kockoMoYa skrev:Dessa två program använde jag mig av när jag tog korten nu i höstas bara att tanka Teori Program
Hoppas ni få nytta av dom
bad santa skrev:vilket program krävs för att öppna rar filer? kommer inte ihåg :kocko
bad santa skrev:fixat tack MoYa
micke85 skrev:Vad är dom nya reglerna iår ?
hade tänkt ta A koret föra sommaren men hittade alldrig tiden !
vist får man fortfarande automatiskt från A begrensat till A när man fyller 21 ?
bad santa skrev:lika bra att börja då
inte vår ännu men teorin är snart klar
provade att köra hela provet dvs 65 frågorMoYa skrev:Varsågod hoppas dom kommer till nytta
Juice skrev:Ang om man ska sätta ner höger ell vänster fot...
Min lärare sa till mig i början när vi krypkörde att jag skulle sätta ner vänster fot för att jag skulle bromsa med den andra. Vid krypkörning så har man ju i ettan hela tiden vilket gör att man inte behöver växla... Men gör du tex en effektiv bromsning eller om du inte växlat ner så är högerfoten att föredra...
Alicia skrev:Fast jag fick lära mig att när du krypkör ska du inte bromsa, du ska reglera farten med koppling och gas.
Juice skrev:Förklarade lite luddigt kanske.. inte under själva krypkörningen menar jag utan när du sen ska stanna helt och hållet.
Alicia skrev:Förmodligen varierar det från lärare till lärare och har man tur så får man en uppkörningsledare som inte bryr sig om vilken fot du sätter ner så länge allt går rätt till.
Alicia skrev:I uppförslut förstår jag anledningen, men vissa säger att dom har fått det påpekat att dom ska göra det hela tiden, det är det jag inte förstår.
Alicia skrev:Att inte sätta ner högerfot??
Jag sätter alltid i högerfoten, tror inte att de är något uppkörningsledaren bryr sig om. Inte han körde för iallafall
The_Plumber skrev:Du behöver bara köra upp från A (begränsad) till A
Marron skrev:Nej, du behöver inte göra något... kör du upp för A begrännsad får du automatiskt köra fritt efter 2 år.
Däremot om du tar för lätt mc A1 så behöver du bara köra upp för att ta A begrännsad.
Alicia skrev:Förmodligen varierar det från lärare till lärare och har man tur så får man en uppkörningsledare som inte bryr sig om vilken fot du sätter ner så länge allt går rätt till.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|