Micke_Nilsson
Kan man muta nån till bättre väder? =)
MrDawe skrev:2233929Då var äntligen min A-behörighet klar
Har redan grattat dig lite tidigare idag på forumet så de så
MrDawe skrev:2233929Då var äntligen min A-behörighet klar
Micke_Nilsson skrev:2233943Har redan grattat dig lite tidigare idag på forumet så de så
Henkebenke skrev:2233671Fan det går ju bra med min körning också. Fixar krypen och höghastinghetsbanan var inga problems. Detta efter 3:e lektionen. Har uppkörning i början av juli så man får väl vänta och vänta....
En fråga bara: man ska upp till 50 så snabbt det bara går i höghastingetsbanan, eller hur? På tillbakavägen efter man rundat konan längst ner måste man ju dra på som faan innan första slalomkonen kommer.
Annars får man väl dra upp den i typ 100 och sen slänga den lite till höger och lite till vänster och chansa
centertanksen skrev:2234029Nä finns inget krav på det mer än att du ska vara uppe i femtio innan inbromsningen. Givetvis så ska du inte krypköra fram till sista konen och axa som fan innan inbromsningen (det är ju trots allt en högfartsbana).
Motin skrev:2233682Henkebenke skrev:2233671Fan det går ju bra med min körning också. Fixar krypen och höghastinghetsbanan var inga problems.
Gött att höra, har själv inte testat högfartsbanorna ännu men ska försöka hinna med det i veckan och helgen.. Kollade på en elev igår såg ju lite knixigt ut.. hehe...
Ja du Mortin, nu jävlars ska vi fixa kortet! Högfartsbanan är faan riktigt kul att köra. Men att krypköra när det är 30 plusgrader ute på kolsvart asfalt suger.
Fast det är rock´n roll !
Henkebenke skrev:2234323
Ja du Mortin, nu jävlars ska vi fixa kortet! Högfartsbanan är faan riktigt kul att köra. Men att krypköra när det är 30 plusgrader ute på kolsvart asfalt suger.
Fast det är rock´n roll !
Motin skrev:2235106Hehe vad gör man inte för att få köra hoj ?
KnaGGelMan skrev:2236007Japp, då var det klart. Nu så har man kortet fick vara först på manöverbanorna och köra sist när man skulle ut i trafiken. Var på plats kl. 06.00 och kom hem 15.00 åhh va kul men nu så har man det
norda skrev:2236048:
Klarade kortet idag!
Motin skrev:2236059Grattis !
Oj ! En arbetskompis till mig tog det på 1 vecka men då hade han säkerligen kört en hel del 2 hjuligt innan.
När planerar du Motin att köra upp??Henkebenke skrev:2236644Jag vill också haaa!!!!!
Henkebenke skrev:2236644
När planerar du Motin att köra upp??
decube skrev:2236663Bommade uppkörningen idag..
alla banor gick bra.
Men när jag kom ut i trafiken körde jag för fort och utan tillräcklig beredskap förbi några skymda korsningar Så det blev inget kort.
LayDeeOmega skrev:2236769
Shit vad trist... som sagt vet jag hur det känns.
På ett igen bara så grejar du det då! Kommer med all säkerhet gå bättre
nästa gång!
Lycka till
Vishy skrev:2236948Har uppkörning Nr 2 imorgon! kl 16.00 barkaby,sthlm.
Några Sista minuten tips?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |