Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Jag fick körkortet igår!!!
Helt sjukt underbart! Kan knappt fatta det! En lång resa mot körkortet har tagit slut och ny har jag påbörjat min nya resa!
Fick öva på körskolans banor kl 06 på morgonen, men det hade regnat hela natten, banan var blöt, jag körde som en jävla kratta, konerna flög i ett! Tänkte att det här kommer aldrig gå. Kl 08 stod vi ute vid provbanorna. Inspektören var väldigt trevlig. Vi fick en kvart på oss att värma upp på provbanorna, vilket var väldigt bra för mig.
Vi var sju som körde, jag var nr sex. Nervöst! Gjorde säkerhetskontrollen. På lågfartsbanan satte jag ner foten en millisekund och tänkte att den här kommer jag få köra om, men han var nöjd med det han såg o sa åt mig att köra högfart. Den gick super ända fram till bromsningen, mina ben skaka av nervositet och jag stampa på bakbromsen så den låste en längre sträcka. Minder bra, han snackade om det, fråga varför osv. Körde en gång till och tänkte NU jävlar fixar jag det här. Å det gjorde jag. 70 o 90-bromsning och sen var det klart!! Jag skrek av glädje och inspektören skrattade.
En timme senare fick jag köra stadstrafiken. Gick bra, ända tills jag fick motorstop i en korsning och höll på att tappa hojen, då blev jag nödig lovar jag
Resten funkade, ja och sen sa han grattis, du är godkänd, jag fick lappen och kunde knappt fatta det!!
Till alla er som kämpar med kortet, ge inte upp, det kommer ni att fixa, och det är så jävla värt det!!!! /SheDevil