Degpekka
Ny medlem
klarade uppkörningen på mitt mellankort i fredags! vi ses på vägarna nästa säsong! fy fan vad jag längtar!
Degpekka skrev:2486602klarade uppkörningen på mitt mellankort i fredags! vi ses på vägarna nästa säsong! fy fan vad jag längtar!
invisible skrev:2488150Hehe grattis mannen!
Sweetie skrev:2489524Klarade min uppkörning förra torsdagen igen alltså den 14 september!
Så glad e jag för det! Efter allt slit sen i början av sommaren så skulle det ge resultat!! *jiee*
Min uppkörningslärare från Malmö var nitisk, men inte skulle han få kugga mig.. inte som han gjorde med 2 av oss...
Har bara varit ut o kört 2 gånger än så länge men det är inte så bara det, bättre det än inget alls!!
Jaja.. vi ses mer på vägarna nästa säsong!!
*Sweetie*
Thyg0d skrev:2489493Gratulerar! Utveckla gärna vad du höll på att kugga på!
För fort i skymd korsning eller?
lagga_jimmy skrev:2490427Om du menar mig
Tackar.... Började med en runda på landsbygden (riktigt små vägar) där jag tänkte att han skulle få se att jag vågade hålla mina 70. Han tyckte att det var bra men att man kunde släppa av lite vid utfarter med mindre sikt....
Tozerd skrev:2488359Ska ha uppkörning på Onsdag nu jag är bra nervös nu..
Ska ha en dubbel lektion med körskolan imån dagen innan altså och kolla så allt står rätt till innan ja kommer dit. Ska snacka me körskolan imån för jag vill träna mer på manöverprov och krypkörningen och lite sånt men bromsprov och landsvägskörning känner jag mig säker på. Dom på trafik skolan sa att jag inte skulle vara närvös dom tycker jag kör bra men känns säkrare att ta lektion dagen innan och finslipa allt.
Läst lite här har fått goda råd tack så mycket nu hoppas jag allt på att jag klarar de på Onsdag Har dock uppkörningen kl 7 på morgonen sammling kl 6
AndreasNo skrev:2491603Jahopp.. nu ska man ut o köra då
xt_660 skrev:2491921Nu är jag också med i klubben!! Klarade uppkörningen idag och det känns så jäkla gött rent ut sagt!!
Ska bli SÅÅÅÅÅÅÅ skönt att kunna hoja själv, öva och bli lite erfaren på vägarna utan pressen att nån kollar och utan att tusenlapparna flyger iväg från plånkan..
YES YES YES!!!!
Thyg0d skrev:2491998GRATULERAR!!!!! Fan vad fint!!!
xt_660 skrev:2492015Tack så mycket!!! Hur går det för dig, när hade du din uppkörning?
Micke_Nilsson skrev:1856597Börja redan i April....??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|