samhainie
Guest
AndreasNo skrev:2683737klant! ..
ja som jag sa så är demdär datorfrågorna inte alls samma... så de e bara på de igen o skippa datorn...
japp, jag är en sopa...
bara att prova igen...
och har jag otur kanske igen..
AndreasNo skrev:2683737klant! ..
ja som jag sa så är demdär datorfrågorna inte alls samma... så de e bara på de igen o skippa datorn...
Swedecat skrev:2648606
Som sagt, lycka till alla som ska fixa kortet 2007.
Ett speciellt lycka till får Motin.
The Duck skrev:2689036Berätta för en oinvigd... Hur är det möjligt med att misslyckas med att ta kort? Observera, ingen kritik, men vad är anledningen? Dålig med dollars? Dåliga anlag? Otur? Tidsbrist?
The Duck skrev:2689036Berätta för en oinvigd... Hur är det möjligt med att misslyckas med att ta kort? Observera, ingen kritik, men vad är anledningen? Dålig med dollars? Dåliga anlag? Otur? Tidsbrist?
The Duck skrev:2689036Berätta för en oinvigd... Hur är det möjligt med att misslyckas med att ta kort? Tidsbrist?
Motin skrev:2689300Mitt problem...
Motin skrev:...Hellre tar jag det lugnt än att ta kortet på nån dag och sätter mig på värsta sporthojen o kör som om jag vore Rossi på vägarna o tar o smäller i första bästa bil/kurva/whatever.
Motin skrev:2689300Mitt problem var nog att man blivit för bekväm med B-kortet.. Det blandat med en sjujävlahelvetes nervosistet kan ställa till det .. ja iaf för mig. För mig sket det sig på trafikdelen.. 95% nerver o 5% bekväm skulle jag tro. Jäkligt surt då jag har haft B-kort i 6 år.. Manöverprov osv var absolut inga problem. Alla kan inte luta sig för mycket på att man har körkort sedan tidigare.. Aldrig rört en motorcykel tills förra året, bara det är en bedrift för en annan.
O de som vill skratta åt det eller finner det roande.. varsågoda o brinn ! Hellre tar jag det lugnt än att ta kortet på nån dag och sätter mig på värsta sporthojen o kör som om jag vore Rossi på vägarna o tar o smäller i första bästa bil/kurva/whatever.
Wheii skrev:2689504Inga kornflakeskörkort här tack
The Duck skrev:2689759Skriver teorin imorgon onsdag... Klockan 0830. Zzzzzzzzzz. Men kör jag finns det ju fler möjligheter under vintern/våren. Bara jag är klar tills jag börjar köra.
jag tog mitt kort på 11 lektioner på Tibble Trafikskola i STHLM, 8lektioner konbana på gillinge 2 lektioner trafik 1 lektion lansväg, men min kompis som tog kortet på Roslagens Trafikskola to 10lektioner var av 8 i trafik 2 på bana.cusenheute skrev:2683456jajamän, har haft b-kort nu i 3 månader ungefär. fyllde i oktober, så jag hann inte ta A i år, men tänkte prova till våren. Vad gör man på uppkörningen? är det mycket hantering av mc:n då eller? Isåfall ska det nog klaras av...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|