Får man skriva teorin före man fyller 21?
Så fort snön försvinner ska jag ringa och boka mej en körning, dags att uppgradera ifrån A1 till mellan i sommar.
Anmälde mig också hos Jarla. Får hoppas det är en bra skola. Någon som har erfarenhet av dom?2735893Första inlägget! Efter gårdagens besök på "Två hjul" med provkörning hos Jarla trafikskola är jag mer sugen än någonsin. Om drömmen förverkligas redan i år är dock tveksamt. Jag har dock anmält mig för en 60 min provlektion för halva priset hos Jarla. *längar till våren*
jodå en del men som partisk... som dom säger sök och du sk finna, välkommenAnmälde mig också hos Jarla. Får hoppas det är en bra skola. Någon som har erfarenhet av dom?
Jag körde säkert 20 dubbellektioner förra året (dyrt blev det) och kuggade på uppkörningen. Ute i trafiken! Banorna gick bra men sen ville inte kroppen/psyket mer. Det regnade, blåste och vart kallt. Och jag körde inget bra..
Jag svor och fräste åt motorcyklar ett tag efter det med sedan lade jag det bakom mig.
Men nu efter att ha surfat på Sporthoj under vintern, speciellt då supermotard delen, så börjar intresset vakna till liv igen. Och det rejält. Jag vill ha hoj och kort denna säsongen!
Mina förhoppningar är att få besked om fast jobb nu i veckan sedan direkt lägga handpenning på en KTM 660 eller 625 och ta den på avbetalning. Mest för att kunna övningsköra i mitt eget tempo och sen för att ge mig själv en rejäl morot att sträva efter.
Ska ordna mig kortet så fort som möjligt i vår. Teorin avklarad, endast uppkörning kvar.
Tips på bra körskolor i Västerås eller Örebro?
Samma sak här
Om du vill fixa kortet så ska du gå en intensivkurs på Västerås Bil & Mc skola!!
Jag tog kortet där förra sommaren och de är grymt proffsiga. Ulrika och Roberto är supertrevliga och alla som gick kurs samma vecka som mig ( 6 st ) fixade lappen. Man Kör en vecka och har uppkörning veckan därpå ( de har platser hos vv, man behöver inte ansöka. Så man har GARANTERAT uppkörningsplats direkt efter avslutadkurs. Lycka till
www.vasterasbilmcskola.se
Tjaa! Ska bli kul som fan ...har anmält mig till intensivkurs i västerås! Vecka 19..bara hoppas på att det går vägen...har ju kört ganska mycket förr.
Vet ej om det är sant men det sägs att Roberto har börjat jobba för en annan trafikskola...Han och Ulrika flyttade ju förra hösten.
Om du ska gå på Västerås Bil & MC skola vill jag bara gratulera!!
Du kommer att fixa det galant. De är fullblodsproffs!!
Jag har glada nyheter. Min kompis har precis anmält sig på en kurs hos dem i vår och de jobbar kvar. Han frågade speciellt efter dem.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|