Klarade kortet idag
Ett stort grattis , kör nu försiktigt!
Klarade kortet idag
Grattis JohnePonken! Tog kortet idag.
Fett vet jag inte. Får vänta tills imorgon eftermiddag med att uttala mig. Beror ju på om jag klarar det eller inte.
Nu vill jag ha snabba och bra tips på vad jag ska tänka på speciellt vid slalombanan. Även lite smått hur man ska vara ute i trafiken; Jätte-väldigt-extremt defensiv eller våga "ta lite plats"?
Har ju nästan klarat det en gång så jag vet inte hur jag känner. Jag har både panik och är väldigt lugn samtidigt.:confused
Grymnt att du fick en tid så snabbt, även om du klarar det eller inte, många som skulle vilja byta väntetid med dig.
Lycka till nu
Nähänä! Satte ner foten i serpentinen så var min dag räddad
Nya tag, på det igen, fått ny tid om en månad
Tigrro Vi var på banan samtidigt, gick det bättre för dig??
Nähänä! Satte ner foten i serpentinen så var min dag räddad
Nya tag, på det igen, fått ny tid om en månad
Tigrro Vi var på banan samtidigt, gick det bättre för dig??
Synd att du kuggade. Jag kom inte heller ut i trafiken.
Var det du som körde en silver (eller blå) Kawasaki? Alltså hade vi samma uppkörare(?) eller var vi bara på banan samtidigt? Han tyckte att jag körde för fort i krypkörningen. Slalom och undanmanöver gick bra men krypkörningen kuggade jag på alltså.
Jag måste göra om teoriprovet nu också. Första tiden som finns just nu är den 8e augusti. Men jag ska nog hitta ett återbud. Hoppas jag.
Precis som du sa: På det igen! Nu har jag kuggat i trafik en gång och på bana en gång så nästa gång sätter jag förhoppningsvis båda.
Synd att du kuggade. Jag kom inte heller ut i trafiken.
Var det du som körde en silver (eller blå) Kawasaki? Alltså hade vi samma uppkörare(?) eller var vi bara på banan samtidigt? Han tyckte att jag körde för fort i krypkörningen. Slalom och undanmanöver gick bra men krypkörningen kuggade jag på alltså.
Jag måste göra om teoriprovet nu också. Första tiden som finns just nu är den 8e augusti. Men jag ska nog hitta ett återbud. Hoppas jag.
Precis som du sa: På det igen! Nu har jag kuggat i trafik en gång och på bana en gång så nästa gång sätter jag förhoppningsvis båda.
satt och skrek i hjälmen på vägen tillbaka till skolan.
va tråkigt att ni kuggade, har hört att dom är ganska hårde på det mesta här nere i malmö, gäller att träna som satan för mig innan jag kör upp om 18 dagar. Något jag ska tänka extra på?
Såg att du kommer från Malmö så du har kanske varit där och tränat med skolan? Om inte, så kör ut och kolla på den, det går att ha full översikt från grässlänten invid cykelbanan på norra sidan. För min del, som kör i Trelleborg och har ingen möjlighet att testa Malmöbanan innan uppkörning, så kändes det bättre att ha sett när andra tränade på den, bekanta sig med stället. Nu gick det ju inte så lysande iallafall... menmen..
En i min grupp är yrkestrafikant och sitter på väg alltid. Han gjorde lite kackigt ifrån sig på banan och när han var halvägs ute på rundan i trafiken stannade VV-killen honom och skrek - vaf.. håller du på med, du kör som en kärring, skärp dig! Är det så här du kör när du jobbar?? Då trodde killen det var finito så han sket i stort sett i att VV var med och körde som han brukare. Väl tillbaka så gödkändes han med "stolpe in" pga att han körde som han skulle den sista biten. Så kontenta: Förmodar att du har bilkort? kör som du gör i vanliga fall och följ rytmen, försök inte köra så du tillgodoser VV.
Lycka till!! Du fixar det!!!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |