Haj igen!
Till min stora förskräckelse upptäckte jag nu att det stod 4 meter
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
som svängradie runt sista konen på uppkörningen...finns det hojar som har så lite?
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Med max styrutslag på min CBR krävs det allra minst 6,5 meter ... Antar att jag är totalt fuckad på uppkörningen eftersom det är totalt omöjligt för mig att komma ner på 4 meter =S ??
Den visar bara en linje du inte får köra utanför/över, sedan får du kör hur långt som helst åt sidorna. Visst inte överdriva med 15meter åt sidan men inom rimliga gränser. Har pratat med en körskolelärare om det, och även så körde jag när jag körde upp i onsdags och inga fel där inte.
Man blir bara trött på de körskolelärare som ska överdriva så för att skrämma upp er som vill så gärna ta kortet så ni ska ta lektioner med deras hojar och betala en massa pengar.
Det de vill se är hur du planerar placeringen, krypningen men hjälp av koppling, gas o lite broms.
Så oroa er inte grabbar, jag körde upp med en zx9r -96:a och det var ingen lätt hoj det. Svängradien sög pung kan jag säga och det vägde en hel del.
Jag körde upp privat, har ni egenhoj och möjlighet att träna själv så go for it!