hase3d
Ny medlem
Uppkörning den 27:e, har kört en hel del privat och 4 lektioner på skolan, samt har en körlektion på morgonen timmen innan uppkörningen drar igång så man känner sig hyffsat lugn över det. Ska bli kul att äntligen få köra "lagligt"
Gratulerar. Hann du nöta nåt på konorna eller?
Min trafikskole lärare bokade uppkörning idag.Så den 26:e så gäller det får se vad som visar sig...wiiiihhaaaa
Ni som har haft uppkörning eller skall ha uppkörning: Hur nervösa var ni när ni hade eran uppkörning och hur gick det?
Kvällen innan min B uppkörning sov jag knappt någon på grund av nervositeten.
Jag är nervös inför att bli nervös och kugga - annars är jag rätt säker på mina grejer, helt sjukt
Aaah fyfan vad vi är bra!
Tog körkort för tung idag
Min uppkörningsgubbe hade vart yrkesmilitär, fullkomligt sneaky och läskig.
Efter manöverproven kom han fram med steg som osade domedag, dunkade mig i ryggen med eftertryck (ashårt), och under de få sekunderna hann jag tänka "Å helvete nu är det klippt, han kommer säga <<Jaha detta får du åka hem och träna på>>". Näh, jag klarade mig
Grattis (även om jag inte är något större fan av Hipocrisy)!
Ja, grattis! \m/
Äh kom igen nu Gösen, 2 första plattorna är ju två gedigna verk inom kioskvältardödsen
Ni som har haft uppkörning eller skall ha uppkörning: Hur nervösa var ni när ni hade eran uppkörning och hur gick det?
Kvällen innan min B uppkörning sov jag knappt någon på grund av nervositeten.
Jag är nervös inför att bli nervös och kugga - annars är jag rätt säker på mina grejer, helt sjukt
Fixar du säker galant.
Av din avatar att döma ser du ut som en kille som går matcher i bur, eller försöka se ut som en sådan ! Inte ska väl en b uppkörning skrämma dig så
Av din avatar att döma ser du ut som en kille som går matcher i bur, eller försöka se ut som en sådan ! Inte ska väl en b uppkörning skrämma dig så
Brazilian Jiu Jitsu
Har du köpt din hoj hoss en bilfirma?
Har du matchvana borde du väl inte bli nervös av en uppkörning! Hellre en missad uppkörning än en fot knäckt!
...va?
Aaah fyfan vad vi är bra!
Tog körkort för tung idag
Min uppkörningsgubbe hade vart yrkesmilitär, fullkomligt sneaky och läskig.
Efter manöverproven kom han fram med steg som osade domedag, dunkade mig i ryggen med eftertryck (ashårt), och under de få sekunderna hann jag tänka "Å helvete nu är det klippt, han kommer säga <<Jaha detta får du åka hem och träna på>>". Näh, jag klarade mig
e du trög?
Har du köpt din hoj hoss en bilhandlare?
Jag var ganska nervös kvällen innan, men det släppte så fort uppkörningen satte igång.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|