Körkort 2008

hase3d

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
Honda CBR 900RR Fireblade
Uppkörning den 27:e, har kört en hel del privat och 4 lektioner på skolan, samt har en körlektion på morgonen timmen innan uppkörningen drar igång så man känner sig hyffsat lugn över det. Ska bli kul att äntligen få köra "lagligt":banana
 

Hypocrisy

Metalbrud
Gick med
31 Aug 2007
Ort
Nässjö
Hoj
Honda VTR1000 -97
Aaah fyfan vad vi är bra!

Tog körkort för tung idag :yoparty

Min uppkörningsgubbe hade vart yrkesmilitär, fullkomligt sneaky och läskig.
Efter manöverproven kom han fram med steg som osade domedag, dunkade mig i ryggen med eftertryck (ashårt), och under de få sekunderna hann jag tänka "Å helvete nu är det klippt, han kommer säga <<Jaha detta får du åka hem och träna på>>". Näh, jag klarade mig :D
 

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Ort
MALMÖ
Hoj
Suzuki GSXR 600
Min trafikskole lärare bokade uppkörning idag.Så den 26:e så gäller det får se vad som visar sig...wiiiihhaaaa
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Ni som har haft uppkörning eller skall ha uppkörning: Hur nervösa var ni när ni hade eran uppkörning och hur gick det?

Kvällen innan min B uppkörning sov jag knappt någon på grund av nervositeten.

Jag är nervös inför att bli nervös och kugga - annars är jag rätt säker på mina grejer, helt sjukt :D
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Ni som har haft uppkörning eller skall ha uppkörning: Hur nervösa var ni när ni hade eran uppkörning och hur gick det?

Kvällen innan min B uppkörning sov jag knappt någon på grund av nervositeten.

Jag är nervös inför att bli nervös och kugga - annars är jag rätt säker på mina grejer, helt sjukt :D


Jag var ganska nervös kvällen innan, men det släppte så fort uppkörningen satte igång.
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Aaah fyfan vad vi är bra!

Tog körkort för tung idag :yoparty

Min uppkörningsgubbe hade vart yrkesmilitär, fullkomligt sneaky och läskig.
Efter manöverproven kom han fram med steg som osade domedag, dunkade mig i ryggen med eftertryck (ashårt), och under de få sekunderna hann jag tänka "Å helvete nu är det klippt, han kommer säga <<Jaha detta får du åka hem och träna på>>". Näh, jag klarade mig :D

Grattis (även om jag inte är något större fan av Hipocrisy)!
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Ja, grattis! \m/

Äh kom igen nu Gösen, 2 första plattorna är ju två gedigna verk inom kioskvältardödsen ;)

Ja, men vaffan... Jag har verkligen försökt digga dem. Jag diggar mången black- och dödsmetalband, men jag har aldrig fastnat för Hipocrisy. Men jag kanske kan göra ett nytt försök i veckan.
 

Quazar

BikerBoyz
Gick med
6 May 2008
Ort
Söderut
Hoj
ingen
Sådär, då har man skumläst igenom hela tråden :p blev en del tid.:)
Har fått mkt tips om banorna. Det jag fortfarande undrar från er som har kört upp i Örebro är:

*Vart har ni kört när ni har kört upp?
*Och vilka ställen bör man köra några gånger på innan uppkörningen?
(Bor några mil utanför Örebro, därför jag undrar)

Tack för en kanontråd alla ni som skrivit btw :tummenupp
 

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Malmö
Hoj
Borta...
Av din avatar att döma ser du ut som en kille som går matcher i bur, eller åtminstone försöker se ut som en sådan :)! Inte ska väl en b uppkörning skrämma dig så :)

Ni som har haft uppkörning eller skall ha uppkörning: Hur nervösa var ni när ni hade eran uppkörning och hur gick det?

Kvällen innan min B uppkörning sov jag knappt någon på grund av nervositeten.

Jag är nervös inför att bli nervös och kugga - annars är jag rätt säker på mina grejer, helt sjukt :D
 

Dan_the_man

Reno Raines
Gick med
10 Jan 2008
Ort
Partille
Hoj
Honda CBR 1000 F
Aaah fyfan vad vi är bra!

Tog körkort för tung idag :yoparty

Min uppkörningsgubbe hade vart yrkesmilitär, fullkomligt sneaky och läskig.
Efter manöverproven kom han fram med steg som osade domedag, dunkade mig i ryggen med eftertryck (ashårt), och under de få sekunderna hann jag tänka "Å helvete nu är det klippt, han kommer säga <<Jaha detta får du åka hem och träna på>>". Näh, jag klarade mig :D

Grattis!!:yoparty :banana :klappar :2cool
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag var ganska nervös kvällen innan, men det släppte så fort uppkörningen satte igång.

Eftersom jag körde en superintensivkurs i Hallstahamms så hade jag hela tre dagar på mig tt vara supernervös.
Det började släppa när jag såg hur snäll o nästan gosigt kramgo (jag vet mn ska inte tycka så om provförrätaren) han var. Och sen lyckades jag med konststycket att tappa hojen i backen (skulle ta ner den från centralstödet jue) precis i början. Då var det kört tänkte jag och vart helt lugn. :D
Gick hur br om helst till slut dock. :D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top