Körkort 2008

chris@sfp

Chris Thelin
Gick med
15 Apr 2008
Ort
Göteborg
Hoj
2006 Harley Davidson Street Rod och en 2003 Ducati Monster
Nervositeten kommer krypande, uppkörning imorgon... Men känner mig vääl förberedd även om jag inte lär få sova en blund inatt...

Bara denna hemska vänta skulle jag lätt betala 10k för att slippa (men det är väl inte ok tydligen med mutor ;)
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Sen till Gösen i agenthatten. Har en hel del favoritfighters. För att nämna några: Mirko Filipovic, GSP och Lyoto Machida.

Crocop diggade jag som fan under hans storhetstid (3-5 år sedan). Hans vänsterben var livsfarligt.
Pride saknar jag som fan. En sååå mycket bättre organisation än UFC.
Man såg verkligen fram emot alla matcher med Shogun och Fedor. Ja, det var tider det...
Vad har du för bälte?
 

Hosan

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
Suzuki GSX 600F & Honda VFR 2001
Nervositeten kommer krypande, uppkörning imorgon... Men känner mig vääl förberedd även om jag inte lär få sova en blund inatt...

Bara denna hemska vänta skulle jag lätt betala 10k för att slippa (men det är väl inte ok tydligen med mutor ;)

Går nog bra ska du se.. :tummenupp Själv får jag vänta lite till innan det e dax för mig
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800

asiL

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki DRZ400 SM -07
Wohoo! Idag fick jag äntligen mitt körkort :D
Trodde nästan det var omöjligt att klara sig som privatist...men men...det gick till slut, tredje gången gilt var det för att vara exakt :)

Grattis till alla andra som tog kortet idag ute i Säve! Och givetvis, lycka till nästa gång till er som inte tog det idag.

/Lisa
 

Klinki

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2008
Ort
Ute på vischan
Hoj
Suzuki Bandit GSF 600 S -02
Fy fan så jävla härligt !!!! Fixa kortet idag :tuttar har inte fattat det riktigit än bara :2cool . 7 lektioner å lite privat övningskörning var det som krävdes för min del ;)
Lycka till alla som ska köra upp :tummenupp , provförättaren är inte så farlig som man kan tro :hihi

Wohoo! Idag fick jag äntligen mitt körkort :D
Trodde nästan det var omöjligt att klara sig som privatist...men men...det gick till slut, tredje gången gilt var det för att vara exakt :)

Grattis till alla andra som tog kortet idag ute i Säve! Och givetvis, lycka till nästa gång till er som inte tog det idag.

/Lisa

Stort grattis !! Jag vet hur det känns nu :yoparty
 
Last edited:

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Underbara, underbara dag!

Idag fixade jag körkortet. Aldrig varit så nervös förut... skönt att jag slipper köra upp mer än en gång!

Lycka till alla!!!
 

Dan_the_man

Reno Raines
Gick med
10 Jan 2008
Ort
Partille
Hoj
Honda CBR 1000 F
Wohoo! Idag fick jag äntligen mitt körkort :D
Trodde nästan det var omöjligt att klara sig som privatist...men men...det gick till slut, tredje gången gilt var det för att vara exakt :)

Grattis till alla andra som tog kortet idag ute i Säve! Och givetvis, lycka till nästa gång till er som inte tog det idag.

/Lisa


Klinki Fy fan så jävla härligt !!!! Fixa kortet idag har inte fattat det riktigit än bara . 7 lektioner å lite privat övningskörning var det som krävdes för min del
Lycka till alla som ska köra upp , provförättaren är inte så farlig som man kan tro


Grattis på er tjejer :yoparty :yoparty =

Hur e det med prövotid? Om B-Prövotiden gått ut så har man väl inget mer efter det va?

Ville bara kolla innan jag vågar gasa lite extra hehe =)
 
Last edited:

Okej

Folkilsk
Gick med
30 Jul 2007
Ort
Södra Halland
Hoj
Moddad XJ600s
Hur e det med prövotid? Om B-Prövotiden gått ut så har man väl inget mer efter det va?

Ville bara kolla innan jag vågar gasa lite extra hehe =)

Stämmer!

Prövotid har du bara för din första behörighet. När den tiden har gått ut så slipper du prövotid även för de senare behörigheterna.
 

Dan_the_man

Reno Raines
Gick med
10 Jan 2008
Ort
Partille
Hoj
Honda CBR 1000 F
Stämmer!

Prövotid har du bara för din första behörighet. När den tiden har gått ut så slipper du prövotid även för de senare behörigheterna.

Tackar =)

Brukar köra hyfsat lagligt i trafiken ändå faktiskt... hade ju inte varit kul å fått kortet inkallat under hela sommaren liksom :rolleyes:
 

Ferry-Redberry

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
GötheBurg
Hoj
Såld , Beslutsångest
Körkort here i Come !!!

Igår klarade jag Teorin för A ... Nu har jag bokat tid och imorgon har jag min första kör lektion
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top