MattisH
Körkortsaspirant
samma dag som migvart ska du köra upp?
I Hässleholm.
samma dag som migvart ska du köra upp?
Sen till Gösen i agenthatten. Har en hel del favoritfighters. För att nämna några: Mirko Filipovic, GSP och Lyoto Machida.
Nervositeten kommer krypande, uppkörning imorgon... Men känner mig vääl förberedd även om jag inte lär få sova en blund inatt...
Bara denna hemska vänta skulle jag lätt betala 10k för att slippa (men det är väl inte ok tydligen med mutor![]()
Crocop diggade jag som fan under hans storhetstid (3-5 år sedan). Hans vänsterben var livsfarligt.
Pride saknar jag som fan. En sååå mycket bättre organisation än UFC.
Man såg verkligen fram emot alla matcher med Shogun och Fedor. Ja, det var tider det...
Vad har du för bälte?
Wohoo! Idag fick jag äntligen mitt körkort
Trodde nästan det var omöjligt att klara sig som privatist...men men...det gick till slut, tredje gången gilt var det för att vara exakt
Grattis till alla andra som tog kortet idag ute i Säve! Och givetvis, lycka till nästa gång till er som inte tog det idag.
/Lisa
I Hässleholm.
Wohoo! Idag fick jag äntligen mitt körkort
Trodde nästan det var omöjligt att klara sig som privatist...men men...det gick till slut, tredje gången gilt var det för att vara exakt
Grattis till alla andra som tog kortet idag ute i Säve! Och givetvis, lycka till nästa gång till er som inte tog det idag.
/Lisa
Klinki Fy fan så jävla härligt !!!! Fixa kortet idag har inte fattat det riktigit än bara . 7 lektioner å lite privat övningskörning var det som krävdes för min del
Lycka till alla som ska köra upp , provförättaren är inte så farlig som man kan tro
Ska också köra upp den 25 juni fast i Helsingborg, hoppas vi alla 3 kommer klara det![]()
Hur e det med prövotid? Om B-Prövotiden gått ut så har man väl inget mer efter det va?
Ville bara kolla innan jag vågar gasa lite extra hehe =)
Stämmer!
Prövotid har du bara för din första behörighet. När den tiden har gått ut så slipper du prövotid även för de senare behörigheterna.
Grattis på er tjejer![]()
=
Jo jag tackar![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |