Så drygt att vänta på sin uppkörning dahhhhhhhhh hehehe väntar ska ha kul!
Sitt inte bara, öva fram tills uppkörningen så ska du se att tiden går fort(are). Kul att köra hoj
Så drygt att vänta på sin uppkörning dahhhhhhhhh hehehe väntar ska ha kul!
Mule! Denna tråd innehåller ju redan 48% (uppskattad siffra) spam.
bara för att du till slut fixade ditt A-kort
Vad snackar du om, tomte?
Är det någon som kan konfirmera om man får ha checklista på uppkörningen när det gäller säkerhetskontrollen? För det stod så i några anvisningar jag har läst, men har någon gjort det i praktiken - dvs gjort det på uppkörningen?
Min första fundering blir: Varför göra så mot dig själv?
Säkerhetskontrollen är vad jag har fötstått en av de lättaste momenten att plugga/öva på och behöver inte vara perfekt utförd. Tror du får mer minus i uppkörningslärarens ögon av ett sketet papper som du står o läser än att du gör den vanligt men kanske inte helt 100. Sen om man får ha det spelar väl ingen roll? Du får väl ligga med hans fru (och bli påkommen av honom) dagen innan din uppkörning med, men det är väl inte det smartaste att göra för det?
Nej, gör säkerhetskontrollen utan papper, plugga/öva bara lite mer innan så det sitter istället
Nervositeten kommer krypande, uppkörning imorgon... Men känner mig vääl förberedd även om jag inte lär få sova en blund inatt...
Bara denna hemska vänta skulle jag lätt betala 10k för att slippa (men det är väl inte ok tydligen med mutor
Var och bokade mina första körlektioner idag. Enligt läraren så trodde han att man behövde ca 10-15 körlektioner. Har ni andra verkligen tagit så många körlektioner ?
Har i och för sig inte kört tungmotorcykel innan men har kört motocross ett par år så känslan borde väl vara där lite i alla fall? 680kr per lektionen så springar pengarna snabbt iväg. Teoriprovet blev avklarat igår
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|