Det började släppa när jag såg hur snäll o nästan gosigt kramgo (jag vet mn ska inte tycka så om provförrätaren) han var.
Det där låter som Jussi.
Det började släppa när jag såg hur snäll o nästan gosigt kramgo (jag vet mn ska inte tycka så om provförrätaren) han var.
Brazilian Jiu Jitsu
Eftersom jag körde en superintensivkurs i Hallstahamms så hade jag hela tre dagar på mig tt vara supernervös.
Det började släppa när jag såg hur snäll o nästan gosigt kramgo (jag vet mn ska inte tycka så om provförrätaren) han var. Och sen lyckades jag med konststycket att tappa hojen i backen (skulle ta ner den från centralstödet jue) precis i början. Då var det kört tänkte jag och vart helt lugn.
Gick hur br om helst till slut dock.
Jag ska upp dit också om drygt två månader. Hur upplevde du allt? Kom du dit med mycket körvana eller lärde du dig nästan allt dem tre dagarna?
Hoppas man får den där Jussi.
Får gratta dig och maken då! Hoppas jag har samma tur. Det känns väldigt bra i och med att jag i princip sätter manöverbanorna redan nu på min ZX7R och har en hel del körvana.
Vampyrtrollet, du körde upp på körskolans hoj eller hur? ABS bromsar då.
Jag ska ju hyra en mellanhoj innan uppkörningen för att de har ju ingen så jag får pröjsa 1000 kr extra. Nu vet jag inte om den har ABS bromsar men de sa till mig att jag kommer att köra upp med ABS så det borde väl inte vara några problem.
Hade ju även klarat mig utan ABS med lite övning fast det är ju skönt att inte behöva oroa sig för bromsningarna.
Det där låter som Jussi.
uppkörning på måndag
Jag fick papper från vägverket idag!
080625 hoppas jag bli en i motorcykelgänget.
93.5% Godkända elever på skolan i år
93.5% Godkända elever på skolan i år
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha