Hi bois!
Läst den här tråden rätt mycket nu och alltid kul att höra hur ni har upplevt Era uppkörningar...
Tack för den läsningen!
Vill bara meddela att jag tog mitt kort [A] IDAG, vi var fyra st som var där kl 08:15, jag och en tjej från körskolan var där 2h tidigare med våran handledare så vi hade god tid att gå igenom allt, krypkörning, högfartsdelen och säkerhetskontrollen.
Så det rekomenderas för Er som inte har tagit det, har ni möjlighet så var där minst 1h tidigare och kör av Er lite så känns det bättre!
Jag klarade allt utan någon anmärkning, fick göra om en 70 bromsning bara då han tyckte min "förberedelse" innan bromsningen var lite dålig på den första men sen gick det bra samt 90 bromsningen.
Vi hade en riktigt trevlig VV kille, Asim Sayid (ja som han i LOST haha) hette han tror jag, från Borås, jag körde upp i Kinna, anledningen till detta är att min far bor där så har kört mycket runt de trakterna.
Sen ute på vägen med VV gubben så körde han mest små gator och inne i Kinna (c).
Fick köra om honom på en 90-väg med, men annars ingen krångel, han sa tydligt vart vi skulle och hörde man inte så kunde man bara skaka på huvudet och åka vidare, så man kunde "fejka" om man hade gjort bort sig men jag uppfattade allt väldigt tydligt då han sa allt flera hundra meter innan.
Så känslan när han säger att man är "GRÖN" är helt otrolig, jag har ju en ny ER-6n i garaget hos min far, har passat på att utrusta den med LeoVince, minidiodblinkers, hugger etc under tiden, så när man öppnade garaget och ser den blänka där inne och känslan av att NU FÅR JAG KÖRA HEM DEN HELT SJÄLV är så oslagbar, jag garvade hela vägen, så imorn blir det hoj till jobbet, det blev 22 mil idag.
Hoppas att det inte gör något att jag kom ifrån ämnet lite, utan ville skriva av mig lite så ni ska få lite motivation att klara det för Er som inte gjort det.
Ses på vägarna, lycka till nu!