Huvudstrålkastare hel och halvljus, alla blinkers, bromsljus både styre och fot. Även tutan
Den 21/5 Har jag mitt körprov, känner mig något stressad! jag har kört mycket privat men alldrig på trafikskola! Så jag undrar, vilken är den svåraste delen vid uppkörningen? och några tips vore inte så dumt!
Den 21/5 Har jag mitt körprov, känner mig något stressad! jag har kört mycket privat men alldrig på trafikskola! Så jag undrar, vilken är den svåraste delen vid uppkörningen? och några tips vore inte så dumt!
grattis grattis...
QUOTE]
Tack!
Körkortstillstånd skiter dom i, men glöm inte att ta med regbeviset på hojen om du kör med din egen. Samt se till att allt är sjysst, dvs att det inte finns något att änmärka på i säkerhetskontrollen. Killen som skulle köra upp innan mig fick inte köra för att en blinkerslampa pajat.
Blev 22 mil till idag.. har nog nästan gjort 100 sen i måndags.. Fan jag blir ju erfaren
Läst denna tråden den senaste månaden eftersom den passar mig så perfekt
Har några frågor någon snäll själ kanske skulle kunna svara på.
Liksom en del andra har jag haft min B-kort i 6år och ska ta teorin i nästa vecka. Har till stor del kört repetition igenom datortest. Men går för snabbt in i en memorativ läge på såna enformiga program, så behöver flera. Någon som har några tips på nya uppdaterade program??
Jag har hittintils kört 5ggr på körskolan, och alla dessa ggr har varit på banan, ca 4 kryp 1 slalom med undanmanöver. Är detta vanligt eller blir jag mjölkad på cash som det känns...
Visst kan jag erkänna att jag är långt ifrån bäst på krypkörningen, men borde inte variationen vara att föredra före ett jäkla nötande??
Kommer väl ha minst 1 lektion till innan jag skulle ut i trafiken, enligt min körlärare. Börjar bli jävligt sugen
Tack på förhand för alla tips och svar!
Såja, efter en misslyckad jag provar köra upp och råkuggade så fick man sätta sig i skolan idag, bokat in 6 lektioner på 2v framåt..nu ska det bli lite bättre än förra.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|