CurlySue
Never Look Back
Klarade uppkörningen!
Shit va gött det känns! Nu ska det ut o åkas!
Kram Maria
Grattis!!!!
Klarade uppkörningen!
Kram Maria
Klarade uppkörningen!
Kram Maria
Grattis.
Men det innebär ju att du måste byta nick.
Klarade uppkörningen!
Kram Maria
blir så trött nu, andra gången uppkörningen blir kuggad. Dom är så sjukt petiga så man blir trött. Fan va de tjänar penga rpå mig :/
Vad kuggade du på?
Fan va surt det där..har faktiskt funderat på samma sak. Vad som händer om nån jävla idiot sabbar för en på uppkörningen. Tex nån som står helt still när man släpper fram på högerregel osv...Vi har tex en gata här i Malmö som INGEN tillämpar högerregeln på...Kommer bli ballt om jag får köra här, då blir det långa köer..hahaha. Har sett körskolebilar här som stått still i minst 30-40 sek, helt dödläge från bådas sida.Korsning, mittemot mig har grönt med väjning och jag har grönt med väjning. Mittemot mig ska svänga in på samma väg... Självklart ska jag lämna företräde åt denna person, jag kan detta, gjort det 700 miljarder ggr med körlärare och det går bra varje gång.
Men denna gången hade jag en nöt till förare som tydligen inte kunde sina regler så han väntade på mig, så där står jag mitt i korsningen väntades på att han ska svänga in men det gör fanskapet inte, så för att slippa hindra trafiken så kör jag på, då börjar självklart den idioten också köra. Det slutar med att jag gasar på för att hinna före honom och där tyckte uppkörningsdamen att det brast, för övrigt så var allt klockrent.
Min körlärare sa till henne att han kan det här men inte fan brydde sig hon om det. vägverket blev 2500kr rikare och jag fick inte ett smack.
Nästa gång ska jag bara stå där och vänta hur mycket jag än hindrar trafiken.
Fan va surt det där..har faktiskt funderat på samma sak. Vad som händer om nån jävla idiot sabbar för en på uppkörningen. Tex nån som står helt still när man släpper fram på högerregel osv...Vi har tex en gata här i Malmö som INGEN tillämpar högerregeln på...Kommer bli ballt om jag får köra här, då blir det långa köer..hahaha. Har sett körskolebilar här som stått still i minst 30-40 sek, helt dödläge från bådas sida.
2500 förresten? Varför fick dom så mkt? Kostar väl 1500?
Jag lyckades klara av det idag trots gårdagens vurpa, såå gött!
Jag körde sist av alla så det var en låång väntan mellan manöverprov och trafikdelen, men det gick ju över förväntan så det var det värt.
Klarade uppkörningen!
Kram Maria
Klarade kortet idag, uppkörning 13:20 i västerås... nu blir det ut å åka...
klara av uppkörningen idag, känns så jäääävla skönt =D
Klart, fixade uppkörning idag i Vänersborg (Trestad). Kalastrevlig provförättare, lugn, metodisk och hängde inte upp sig på enskilda detaljer utan såg till helheten på ett mycket sakligt sätt.
Vi var fyra som körde, två lyckades och två misslyckades.
Nu återstår bara att köpa sig en hoj Fy fan vad kul det kommer att bli.
Efter mycket läsande han nu äntligen tiden kommit för mitt första inlägg!
Idag satte jag uppkörningen!!!
Efter mycket läsande han nu äntligen tiden kommit för mitt första inlägg!
Idag satte jag uppkörningen!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |