Då var det sista gjort då!
Känns sååååå skönt!!!
fan va snyggt
Känns sååååå skönt!!!
Snygg ceremoni! Grattis!
Känns sååååå skönt!!!
Kommer en liten film på det hela också!
http://www.youtube.com/watch?v=VNekSYdNFaY
Tänkte först stå och burna sönder västen med hojen.
Men med min tur så fastnar väl västen i drivpaketet då
någon/några som körde upp vid rörberg (gävle) idag?
tyckte jag mötte en av uppkörnnigspersonerna från vägverket (ja, eller vad dom nu heter) på väg ditåt imorse
På onsdag är det min tur igen(!!!)
Har varit på banan idag och kört krypen. Körde 19 av 20 godkända.
Så jäkla retfullt, varför bli nervös så man skakar när det är nåt man uppenbarligen kan?
håller tummarna för dig!!!! jag vet hur nervöst man blir- helt sjukt ju
Tack...
Funderar som bäst på nåt tjyvknep jag kan ta till om nervositeten infinner sig igen. Typ vissla, sjunga eller nåt... men har hittat nåt riktigt klockrent än.
En krypvända sa jag tom brum brum när ja gasade, det var ju liksom det jag kuggade på, glömde möta koppling med gas varvid hojen tvärdog.
Alla tips är bra tips...
Tack...
Funderar som bäst på nåt tjyvknep jag kan ta till om nervositeten infinner sig igen.
Alla tips är bra tips...
Tänk så här:
"Klarar jag det inte så är jag inte medlem i Onsdagsklubben längre"
Om man inte vill komma full till uppkörningen så är det bara att öva tills man är säker på att klara det. Jag kännde redan innan att jag skulle klara det så det var inga probs.
Skönt som faen!
Vi var ett litet gäng som samlades ute vid Bulltofta klockan 0800 i morse. 5 körskoleelever och så jag som enda privatist.
Alla åkte hem med körkort =) 100% utdelning och nu är jag också med hoj
Ungefär så där?
Hahaha, ojojoj nu blev det ju ÄNNU mer press. Inte vara med i onsdagsklubben...
Satt och läste i "kuggade första uppkörningen". Blev lite lugnare när jag insåg att jag är långt ifrån ensam.... Tur det..
Nej, full känns som en dålig idé.... hehe
Men helt ärligt så var det ju så jag kände det, att jag skulle klara det! Och så känner jag fortfarande! Och när jag är på banan klarar jag ju det, gång på gång på gång osv. Det är väl bara att inse att jag var ett nervvrak....
Och det vill jag ju inte bli igen på onsdag.
Tack...
Funderar som bäst på nåt tjyvknep jag kan ta till om nervositeten infinner sig igen. Typ vissla, sjunga eller nåt... men har hittat nåt riktigt klockrent än.
En krypvända sa jag tom brum brum när ja gasade, det var ju liksom det jag kuggade på, glömde möta koppling med gas varvid hojen tvärdog.
Alla tips är bra tips...
Här kommer en stor lyckospark där bak!
På onsdag är det DIN dag! Kommer att hålla tummen för dig!
Mvh Maria
jag var jättenervös men mitt tips är at tinte stressa, ta djupa andetag, skaka lite på kkroppen innan du börjat traska in hojen i T:et. väl när du sitter på hojen så ha inte bråttom att åka iväg, ta djupa andetag, skaka axlarna och bli säckig på sitsen. koncentrera dig, kolla banan in banan några gånger INNAN du börjar köra ut ur rutan. upp med blicken, andas tungt- lugnt så du får syre och fokusera- du grejar det då
så gjorde jag, några få missar men blev godkänd då han kunde se hur noga jag var- inge bråttom alls. För kom ihåg du KAN det här!!!!!
Fick hem min Första hoj idag. Så idag har jag kört för första gången sen jag fick körkortet. Gissa om det kul! Oh yes! Jag inser också att jag måste bli bättre på att hälsa på mötande MC's.
För er som inte tagit körkort än, ta det bara lugnt och sansat och visa att ni vet hur man kör med sunt förnuft - då ordnar det sig.
Alltid trevlig när hojåkare hälsar tillbaks.
Grattis till hojen
Ungefär så där?
Hahaha, ojojoj nu blev det ju ÄNNU mer press. Inte vara med i onsdagsklubben...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|