hörrni ni ni.....
nyss hemkommen efter att jag kört med min andra priv. handledare som har kört med min make och många andra. han kan alla regler om uppkörningen m.m så det var skönt att få mig en tur med honom så han kunde notera vad som ska göras.
kan meddela att konbanan som jag körde utan konor(bara för att visa honom vad jag kunde och förra gången gick den skit) så satte jag den några gånger kan ni FATTA hur förvånad och glad jag blev
jag har lite saker jag måste tänka på som att titta mer dvs vrida på huvudet(misstänkte det), hålla lite mer i mitten än till vänster när de tär tvåfiligt
, och inte "gena...eller rättare sagt köra så när refugen när jag svänger i en korsning(gör så med bil:/)
men i hela taget tyckte han att no problemas
att vi ska öva lite mer, finslipa. jag körde grusväg som var 70väg och jag lyckades väl hålla typ 60 ibland men det såg fint ut ändå sa han- det kommer.
undanmanövern tror han är den som kommer ta lite tid för jag är harig....alltså jag tänkte att 50km är väl inte så fort, kör man ju i tätbebyggt område men jo tjena
Kan ta undanmanövern på nåder i 30km/h
buhu...
jo en sak till.....jag har precis ringt och bokat en uppkörning...kan ni fatta det???????
om typ 4 v, 7 juli, ska lilla jag köra upp- helvetes anåda hur ska det gååå???????