Själv fick jag 51, på mitt första teoriprov när det begav sig och då kommer jag ihåg att jag gick tillbaka och ändrade en 50/50-fråga, om jag bara inte hade ändrat det satans svaret...
kan ju vart en kontroll fråga
Vilka teoriböcker är lämpliga att ha, nu när man tänkt ta kortet. Har googlat runt lite och funnit diverse olika..
Vilka teoriböcker är lämpliga att ha, nu när man tänkt ta kortet. Har googlat runt lite och funnit diverse olika..
Köp körkortsfrågor på CD och mata in dessa! Läs igenom MC boken....
Ta inte för lätt på manövreringstestet/hinderbanan. Jävligt surt att kugga på detta... Har man egen hoj så kan man träna mycket själv - dock kan det vara värt att få sig en genomgång genom trafikskolan först.
Hur gick de för alla er som skulle ta körkort okt-dec?? uppskrivning osv....?
Så nu är det dags för teorin om två och en halv timme
Fick faktura hemskickat till mej idag från vägverket angående uppkörningen. Tydligen så har min körskola bokat ett datum åt mej den 28maj.
Inga problem med datumet för min del och jag har förvisso sagt att jag vill ta kortet så fort som möjligt men man tycker ändå att dom kunde ha hört av sej först
Nå klara du biffen?
Fick faktura hemskickat till mej idag från vägverket angående uppkörningen. Tydligen så har min körskola bokat ett datum åt mej den 28maj.
Inga problem med datumet för min del och jag har förvisso sagt att jag vill ta kortet så fort som möjligt men man tycker ändå att dom kunde ha hört av sej först
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|