Om vi pratar om samma tjej kan jag meddela att det gick bra för henne. Hon bromsade vält på inbromsningen på undanmanövern, skadade en fot men fattade nytt mod och genomförde proven och fick godkänt! Vi var tre tjejer från samma ställe och vi fixade kortet alla tre!!! LYCKA!!!
Gött, kortet avklarat idag!
Tack för ditt svar. Då känns det som att jag ska träna åt båda hållen. (Självklart gör jag det hela tiden men häromdagen kändes det så klockrent åt ena hållet att kan jag välja så väljer jag ju det som känns bäst) Bäst att göra som herren från vägverket säger så han blir nöjd
Det här är nog bara en liten del av berget av personberoende bedömningar !
Tycker det borde framgå tydligt med text vad som gäller bland alla övriga
paragrafer och texter
Nej, då skall du lägga dig till höger.
Skulle bara påpeka att det här påståendet är FEL!
Vid trafikljus ska man alltid ligga mitt i filen så man inte får en bil vid sidan om, oavsett ifall du ska åka till vänster eller höger.
Fick det bekräftat av min körskolelärare igår
fast om det är på en gata utan markerade fält, så ska man väl lägga sig till höger/vänster när man svänger, för att markera att man ska svänga, och så de bakom kan köra förbi eller?
Ang. personberoende bedömningar så tror jag inte att alla förarprövare släpper igenom en person som lägger hojen i backen på undanmanöverprovet eller bromsproven.
YES!!!!!!!!!!!!!!!!! den här gången gick det som det skulle!!!! Så nu blir det åka av det i helgen =D
Grattis till alla som klarat det!
Och alla ni som är påväg.....lycka till =D
JAAAAAAAAA, äntligen! Känns så skönt! Idag klockan 14:30 är en dag att minnas!
Det står om du vänder på det =).. det gjorde det iaf på mitt bekräftelse papper jag fick.. lycka till
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|