Slowroller
Skrämmer små barn
Visste jag att det var så satans enkelt att ta kortet, så skulle jag ha gjort det för länge länge sedan.
Du var ju inte ens med för länge länge sedan.
Visste jag att det var så satans enkelt att ta kortet, så skulle jag ha gjort det för länge länge sedan.
Du var ju inte ens med för länge länge sedan.
Man kan tro det men det är faktiskt inte försent ännu... jag började med mitt ungefär nu fast förra året och hade körkortet den 16:e oktober.
Jag kan säga att jag har hittat priser på detta på körskolan jag ska göra det på och dom tar 700 för 1:an och hör å häpna 1900 för 2:an ^^
Har kikat runt rätt mkt på det här i uppsala trakterna iaf, och verkar vara återkommande priser som alla håller sig till... just den där 1900 sitter ju fint
Ifall ni blivande A-kortstagare har några frågor om uppkörning, mc eller några andra körkortsrelaterade frågor, så fråga gärna någon utav oss som tog kortet förra året.
Vi hjälper gärna till att svara på frågor.
I alla fall om vi kan svara på dom.
Eller vad säger du Slowroller?
Jag vet ABSOLUT inget om riskutbildningarna, men allt annat kan jag svara på. :gubbmode
Samma här. Det jag vet om dessa, är att det vart krav from 1 Nov. Därav att jag tog mitt kort i Sep.
Hade bara tänkt att skriva teorin och vänta med uppkörningen. Men men... Så blev det ju som tur var inte
Böcket, text och massa annat
En massa bra tips, text och bilder
En sak till!
Blicken långt bort! Gäller vid bromsning, samt när du kör konbanan så kolla åt det hållet som du skall svänga åt! sätt blicken på nästa kona när du kör lågfarten. Sedan nästa osv.
Kolla inte på framhjulet.
Sen tror jag att jag ändå köper böcker för körkortsboken behövs ändå till B-kortet.
Jaha, du är en sådan där yngling alltså .
Själv hade man ju redan BECE i bagaget.
Jepp, det är bara A1 jag ska ta Har inte ens fyllt 16 än
Haha, det där var ju nästan lite taskigt....
samt att det inte finns någon riskutbildning nr två utan bara
nummer ett.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras