Tror trafikinspektörerna är tillräckligt proffsiga för att kolla av samma antal punkter oavsett om man är privatist eller man går genom trafikskola. Dock vet jag av egen erfarenhet att det är nog större risk att man som privatist missar en del småsaker som dom gärna skulle anmärka på.
Farsans inställning är lite av "du, jag har kört hoj i 40år så vad kan du/ni lära mig?". Eco driving? "Håll höga varv jämt för maximal kontroll". etc.
Kan ju vart just min handledare också...?
Körde lite för många lektioner genom skola också, men hellre några extra lektioner än en extra uppkörning. Kändes inte speciellt nervöst på själva uppkörningen då man visste att man hade övat mer än tillräckligt.
Farsans inställning är lite av "du, jag har kört hoj i 40år så vad kan du/ni lära mig?". Eco driving? "Håll höga varv jämt för maximal kontroll". etc.
Kan ju vart just min handledare också...?
Körde lite för många lektioner genom skola också, men hellre några extra lektioner än en extra uppkörning. Kändes inte speciellt nervöst på själva uppkörningen då man visste att man hade övat mer än tillräckligt.