Jag skickade in handledartillstånd igår...får se det händer samma mirakel.
Lycka till
Jag skickade in handledartillstånd igår...får se det händer samma mirakel.
Hur mycket brukar man få vänta när man bokar uppkörning (kö)? Säg att jag gör teoriprovet i Juni, kan jag då få en uppkörning i Augusti?
tanke på semesterperioden så skulle "jag" försöka få uppkörningen i juni och gjort teorin ASAP ! ett tips bara
eftersom det är nytt med riskutb. för iår så kan köerna vara något kortare.. och går du via bilskola så kan det gå ännu fortare..
lycka till
Idag ringde man trafikstyrelsen och kollade hur de gick med lämpet eftersom jag väntat 7 veckor, ja nu var jag tydligen under utredning *suck* och han sa att de skulle kunna ta flera veckor och dom jobbade så hårt så .
Någon som har koll på ett ungefär hur lång tid en utredning tar?
Jag vill åka nuu
Alltså jag har svårt o förstå varför det tar så långt tid?Vad är det de kollar?Polisutredning?Isåfall är det ju bara kolla databasen med personnummer.
Dom jobbar sååå hårt seru, nej jag blir riktigt lack så långt tid ska de inte behöva ta jag ringde dom två veckor innan alltså 5 veckor hade gått då och dom hade inte tagit i tu med de.. vad gör dom på jobbet?
Håller med om att det är segt att gå och vänta, men jag gissar att dom både dubbel- och trippelkollar så att det inte blir några fel.
Vad är det som är så farligt om de nu blev ett fel, man måste ju klara av körkortet
Teorin klar 27/10 09 så nu är det bara att vänta på att snön försvinner och körskolan drar igång kurserna. Gött att slippa riskutbildningen.
Teorin klar 27/10 09 så nu är det bara att vänta på att snön försvinner och körskolan drar igång kurserna. Gött att slippa riskutbildningen.
Nu är jag tvungen att kasta din glädje åt h*****e.
Du måste göra riskutbildning, även om du redan har gjort teoriprovet. Du kan inte köra upp om du inte har gjort risk 1 och 2.
Med viss reservation för fel, men jag är ganska säker.
I höstas när jag började med teorin så var jag i kontakt med både transportstyrelsen (eller vad det nu heter) och den körskola jag ska gå på, båda ställena sa till mej att om jag klarar teorin före 1 november när den träder i kraft så behövs inte den göras. Då lurade do mej då.
I höstas när jag började med teorin så var jag i kontakt med både transportstyrelsen (eller vad det nu heter) och den körskola jag ska gå på, båda ställena sa till mej att om jag klarar teorin före 1 november när den träder i kraft så behövs inte den göras. Då lurade do mej då.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|