Någon som kan sälja körkortsboken och mc-boken till mig?
Du b ehöver inte ha något utav dessa.
MC-boken behövs absolut inte.
Kolla youtube efter säkerhetskontrollen.
Jag måste väl lära mig trafikreglerna, placering och sånt för att klara teori och uppkörning?
Du har PM
Jag gjorde Risk1 2a mars. Nu börjar jag köra för skola på måndag och har bokat ett tight kör schema. Standard för denna skola verkar vara att i samråd boka Risk2+uppkörning samtidigt, dvs inte samma dag men tätt inpå, vilket gör att risk2 blir som en sista övningskörning.
Hoppas att man kan lyckas bli klar med allt snabbt och lätt och köra upp innan maj tar slut iaf
Jag måste väl lära mig trafikreglerna, placering och sånt för att klara teori och uppkörning?
Hej!
Har du redan gjort teori provet alltså?
Om du bara har risk2+uppkörning kvar?
Man måste ju först göra risk1 & 2 sen teori och sist uppkörning om du inte gjorde teoriprovet förra året såklart
Risk1 bokad på måndag, risk2 den 16/4, och uppkörningen den 19:e, önska mig lyck till^^
3700 kosta det extra pga att dom inte kunde trolla fram en uppkörningstid efter 21 augusti i fjol =/
Nää. Har du några andra behörigheter?
I sådana fall räcker dom kunskaperna.
Är det någon här inne som har gjort R2:an ännu?
Jag vet att några prov eller riskutbildning inte går att boka förrän jag har tillståndet i handen men hur är det med lektioner? Går det att boka lektioner innan eller måste jag vänta tills jag har fått körkortstillståndet i brevlådan?
Gjorde risk 1 häromdagen.
Vilket skämt rent ut sagt. trodde det skulle vara en nyttig lektion, men eftersom det var hennes första så blev den inte så lyckad.
890kr
Känns som det var lite väl stressat det här med riskutbildning innan de vet vad som ska ingå.
Risk 2 på måndag, den ser jag fram emot på gillinge.
1925 kr
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |